הדרכות עבודה בגובה

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

 

האם הדרכות עבודה בגובה היא דרך טובה להגביר את רמת הבטיחות במקום העבודה? מה כוללות הדרכות כאלה והם הן כוללות מרכיב מעשי? מי מעביר את ההדרכות, האם כל אחד יכול להעביר הדרכה בנושא עבודה בגובה? שאלות אלו צצות ועולות בכל מקום עבודה בו קיים סיכון ממשי לבטיחות העובדים, ואת התשובות ננסה לתת בשורות הבאות.

האם הדרכות עבודה בגובה הן יעילות?

בטיחות בעבודה הוא עניין מורכב. קשה לחנך עובד לבטיחות לאחר שכבר במשך שנים הוא מגיע למקום העבודה שלו, מבצע את עבודתו במלואה וחוזר אל ביתו בשלום. עובד כזה יכול לפתח עם הזמן את התחושה שלו זה לא יכול לקרות, ושההתנהלות שלו היא בסדר גמור בכל הקשור לבטיחות. אלא שתאונות, מעצם טבען, מתרחשות כך פתאום ללא שום התראה מוקדמת, ובדיוק מזה אנחנו רוצים להימנע.

הדרך הטובה ביותר להגביר את רמת הבטיחות במקום העבודה היא להטמיע את נושא הבטיחות כחלק בלתי נפרד מהמקצוע. בדיוק כפי שעובד ייקח תמיד את מפתח הברגים לו הוא זקוק כאשר הוא מבצע משימה מסוימת, כך הוא ידע לקחת איתו את הקסדה ואת הרתמה לאותה משימה בדיוק, כאשר היא מבוצעת בגובה.

הדרכות עבודה בגובה היא דרך נהדרת להטמיע את נושא הבטיחות במקום העבודה, וככל שתעשו יותר הדרכות, כמובן מבלי להפריז ולהמאיס את העניין על העובדים, כך תוכלו להבטיח רמת בטיחות גבוהה יותר במקום העבודה שלכם.

מה כוללות הדרכות אלה והאם יש בהן מרכיב מעשי?

התשובה היא בהחלט כן. הדרכות עבודה בגובה כוללות גם מרכיב מעשי במסגרתו מקבלים העובדים הדגמה לשימוש באמצעי הבטיחות השונים, והדגמות שונות בנושא אופן ההתנהלות הנכון כאשר נמצאים בגובה. העובדים עצמם מתנסים באמצעים השונים ומתרגלים טכניקות לשמירה על בטיחות בגובה. בנוסף לכך, כוללות ההדרכות שורה של כללי בטיחות שעל העובד לשמור עליהם לפני שהוא עולה בגובה, כאשר הוא עובד בגובה ולאחר שהוא יורד. כל אלה מיועדים להשריש את נושא הבטיחות בתודעת העובדים, ולאפשר להם לפעול בצורה בטוחה באופן אוטומטי.

מי נותן הדרכות עבודה בגובה?

הדרכות עבודה בגובה ניתנות על ידי מדריכים שהוסמכו לכך על ידי משרד התמ"ת. המדובר בעניין חשוב וקריטי, ולא יהיה זה מוגזם להגדיר אותו כעניין של חיים ומוות. בהתאם לכך, חשוב שכל הדרכה כזאת תעביר מידע אותנטי, נכון ומדויק, וכי העובדים יקבלו את כל המידע לו הם זקוקים על מנת להתנהל בצורה בטוחה, ומהסיבה הזאת, חשוב שההדרכות תועברנה על ידי מדריכים מוסמכים בלבד.

הדרכות עבודה בגובה היא דרך נהדרת להטמיע את נושא הבטיחות במקום העבודה ולהגביר את רמת הבטיחות של העובדים ושל הסובבים אותם. את ההדרכות ניתן להזמין ממדריכים מוסמכים בתחום, וככל שתעשו יותר הדרכות כך תוכלו ליהנות מרמת בטיחות גבוהה יותר.

הדרכות עבודה בגובה

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!