הדרכות עבודה בגובה למנקי חלונות לבתים פרטיים

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

מדריך עבהודה בגובה למנקי חלונות

בתים פרטיים הם שונים ז מזה, להבדיל מדירה בבניין, שם נוכל לראות פחות או יותר את אותו המבנה, כשמדובר בבתים פרטיים שנבנו בהתאמה אישית, נוכל לראות חלונות גבוהים במיוחד, מעוצבים בסגנון פרימיום בצורה איכותית התורם לאווירת הבית.

אבל יחד עם העיצוב המושלם והאווירה המדויקת המורכבות של תחזוק החלונות מגיעה גם היא. ניקוי חלונות לבתים פרטיים עשוי להיות מורכב בשל גודל החלון ולעיטים נצטרך לבצע עבודה בגובה על מנת להגיע לתוצאה לא פחות ממעולה.

במאמר הבא נעסוק בהדרכת עבודה בגובה על ידי מדריך לעבודה בגובה עם הסמכה מתאימה, נסביר איך נכון לעבוד בצורה יעילה ובטיחותית כאחד.

מוכנים? בואו נתחיל!

כשמבצעים ניקוי חלונות לבתים פרטיים – בטיחות מעל הכל

אין צל של ספק שמרבית מאונות העבודה מתרחשות בסביבת עבודה גבוה, אך אין הדבר חייב להיות כך. ישנם כללי יסוד המונעים בהכרח תאונות שכאלו, אם אתם קוראים מאמר זה, כנראה שהתפקיד שלכם הוא לשמור על ככלים אלו בקנאות על מנת למנוע תאונות בסביבת העבודה שלכם. (בין אם אתם מעסיקים או מקבלי שירות ניקוי חלונות, אין זה משנה, אתם תרצו למנוע תאונות מיותרות בכל מקרה)

אישור לעבודה בגובה באישור משרד הכלכלה

ציוד – שימוש בציוד מגן אישי המותאם לעבודות בגובה. בצעו בדיקה שאכן לכל מי שמתעסק בעבודות בגובה יש ציוד מיגון מתאים המיועד לעבודות בגובה.

  • הדרכה – וודאו שהעובד אכן עבר הדרכה מקצועית (בעבר הלא רחוב) לעבודות בגובה. ההדרכה מבוצעת בהתאם לתקנות ודרישת של מפקח העבודה והיא חייבת להיות ברמה גבוהה.

עבודה על סולמות

סולם נועד לשמש כאמצעי גישה ולא יותר מזה. שימוש בסולם כתחליף משטח עבודה אינו מומלץ כלל ואף מסוכן. אבל אם כבר בוחרים להשתמש בסולם, ודאו כי מדובר בסולם תקין, עם תופסן בטיחות המונע התקפלות תוך כדי עבודה, וודאו כי המוצר יציב ואינו מתנדנד. אם אין ברשות איש המקצוע סולם תקין (דבר ראשון, כנראה שהוא לא מקצועי) לעולם אל תיתנו אישור בשימוש חפצים אחרים אשר יסייעו לאיש המקצוע בהגבהה, כל שימוש בכלי מגביה לא רשמי הופך את עבודה למסוכנת ביותר. חשוב לציין שעבודה עם סולם שגובהו מעל 2 מטרים מחייבת שימוש בציוד מיגון:

  • רתמת בטיחות המותאמת למידותיו
  • אבטחה במערכת בלימה
  • כובע ממוגן
  • נעלי בטיחות המונעות החלקה

סיכום

כדי למנוע תאונות עבודה מיותרות, יש להקפיד על הכללים, בין אם אתם בעלים של עסק המעסיק מנקי חלונות או בין אם אתם שוכרים שירות של מנקי חלונות, חובה עלייכם לוודא שכל הכללים מיושמים על מנת לשמור על בטיחות העובדים בראש ובראשונה, ומעב ר לזה, לחסוך לעצמך טיפול בתהליך בירוקרטי מייגע. שמירה על מהלך תקין של העבודה תהייה משתלמת לכולם ועל כן, וודאו שאכן כל כללי הבטיחות נשמרים. כי סביבת עבודה בטוחה תאפשר לכם לקבל תוצאה לא פחות ממושלמת.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!