קורס עבודה בגובה בצפון

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

אם במקום העבודה שלכם מתנהלת עבודה בגובה, חשוב מאוד שמנהל העבודה במקום יהיה בעל כל הכישורים הנדרשים על מנת לנהל את נושא הבטיחות בעבודה בגובה. על החשיבות הזאת מצביעה יותר מכל המציאות הנוכחית בה אנו שומעים מדי שבוע על פועל שאיבד את חייו בנפילה מגובה רב. אז נכון שהציבור מצפה מהממשלה לפתור את העניין, אבל בסופו של דבר, הפתרון הוא במרווח שבין הפועל ובין עצמו כשהוא תלוי בין שמים וארץ, וזהו מנהל העבודה או ממונה הבטיחות במקום העבודה שאחראי שהמרווח הזה יהיה המרווח האופטימלי לבטיחותו של העובד. את זה יוכל מנהל העבודה שלכם ללמוד במסגרת קורס עבודה בגובה בצפון, קורס שאותו הוא יוכל לעבור במסגרת לימודי הבטיחות של חברת עידן בגובה המתמחה בניהול, ייעוץ וליווי פרויקטים המשלבים עבודה בגובה.

מהם האלמנטים החשובים בניהול עבודה בגובה?

על כל האלמנטים החשובים שעליכם לתת עליהם את הדעת ולהקפיד על קיומם, תוכלו ללמוד במסגרת קורס עבודה בגובה בצפון. יחד עם זאת, אפשר כבר עכשיו למנות כמה מרכיבי מפתח שגם אותם תוכלו לפגוש במסגרת הקורס. המרכיב הראשון הוא כמובן קונסטרוקציות העבודה בגובה רב ובכלל זה מנופים, פיגומים, משטחי הרמה, גדרות בטיחות בגובה וכן הלאה. כל אלה חייבים להיות מוקמים על ידי גורמים מורשים ומוסמכים, לעבור בדיקות תדירות על פי הוראות התקן ואף מעבר לכך ולהיות בפיקוח מלא סביב היותם בטוחים לחלוטין לשימוש בכל עת ללא יוצא מן הכלל. המרכיב השני הוא ציוד המגן האישי שאיתו עולה כל עובד לגובה. ציוד מגן זה כולל קסדה, נעליים גבוהות, כפפות עבודה עבות, משקפי מגן וכמובן ציוד לעיגון העובד בגובה רב ובכלל זה רתמת עבודה וחבלי עגינה. לבסוף, מרכיב המפתח החשוב לא פחות הוא אחריות העובד והמודעות שלו לכל הסכנות האורבות לו וההתנהלות שלו אל מול הסכנות הללו בכל רגע נתון.

במסגרת קורס עבודה בגובה בצפון תלמדו למשל על כך שקל מאוד לעובדים המתנהלים במשך שנים בגובה, לפתח אצלם את התפיסה של "לי זה לא יקרה". בדיוק כאשר מתפתחת התפיסה הזאת אצל העובד, או אז נוצר הסיכון האמיתי לחייו. ישנה חשיבות רבה לכך שהעובד יהיה מודע בכל עת לסכנות האורבות לו ושינהג כפי שנדרש ממנו על מנת לשמור על בטיחותו הוא ועל בטיחות הסובבים אותו. את זה משיגים למשל באמצעות הדרכות תקופתיות המועברות לעובדים גם לשם לימוד חומר חדש וגם לשם העלאת המודעות לנושא הבטיחות. את זה משיגים גם באמצעות שילוט אזהרה ובטיחות בכל רחבי האתר. לבסוף את זה משיגים גם במידת ההקפדה שבה מתנהל נושא הבטיחות במקום העבודה. ככל שתהיו קפדנים יותר, ככל שלא תסכימו להתפשר על דבר, כך יבינו העובדים שגם הם לא יכולים להתפשר על דבר וכך תעלה רמת הבטיחות הכוללת במקום העבודה.

ולגבי הקורס עצמו

קורס עבודה בגובה בצפון מועבר על ידי המדריכים המקצועיים של חברת עידן בגובה, אשר קיבלו הסמכה ורישוי מהמוסד לבטיחות וגהות במשרד העבודה והרווחה. הקורס מתאים למנהלי עבודה, ממוני בטיחות ועובדים שמתנהלים בגובה על בסיס קבוע כחלק בלתי נפרד מהמקצוע שלהם, כמו למשל מנופאים, עובדי חברת חשמל ופועלי בניין. בתום הקורס תוכלו להיות בטוחים שבמקום העבודה שלכם ישנם אנשים, שלא רק יודעים מה צריך לעשות על מנת לשמור על רמת בטיחות גבוהה במקום העבודה, אלא גם יודעים כיצד למלא את אחריותם כלפי כל אחד ממרכיבי המפתח מהם היא בנויה. 

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!