הדרכת עבודה בגובה ירושלים

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

כחלק מהניסיון שלכם להגביר את רמת הבטיחות בפרויקטים שלכם החלטתם לשלב הדרכות עבודה בגובה לעובדים? זהו כנראה המהלך הנכון והכדאי ביותר שאתם יכולים לעשות בנושא הבטיחות, כמובן בתנאי שאתם אכן דואגים לספק לעובדים שלכם את התשתית הבטיחותית הנדרשת. בשורות הבאות נסביר מדוע הדרכות עבודה בגובה הן חשובות כל כך ואיך בכל הנושא של הדרכת עבודה בגובה ירושלים היא עיר שיכולה לספק לכם כמה מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

דואגים לבטיחות העובדים באתר

הדרכות עבודה בגובה ירושלים

בכדי להבטיח את בטיחות העובדים בגובה, בראש ובראשונה חשוב להעמיד לרשותם את תשתית הבטיחות הנדרשת. תשתית זו מתחילה בפיגומים שחייבים להיות מוקמים על פי כל הוראות החוק לרבות בדיקה מקדמית, הקמה ובדיקה שוטפת על ידי גורמים מורשים, ציוד בטיחות תקין וזמין לכל עובד, שילוט, סימוני אזהרה היכן שצריך ומינוי אחראי בטיחות בפרויקט. יחד עם זאת, מעבר לתשתית הבטיחות, ישנה חשיבות רבה גם למודעות של העובדים לסכנות האורבות להם בעבודתם, שכן במקרים רבים, גם כאשר ישנה תשתית הבטיחות הנדרשת, העובדים לא טורחים לעשות בה שימוש. הדרכות עבודה בגובה הן מרכיב מפתח בהגברת המודעות לנושא הבטיחות ושמירה על הנושא בתודעה של העובדים עד הפיכתו לחלק אינטגרלי מעבודתם המקצועית.

מה לומדים העובדים במסגרת הדרכת עבודה בגובה?

במסגרת הדרכות עבודה בגובה לומדים העובדים על ציוד הבטיחות העומד לרשותם, על תשתיות הבטיחות שבהם הם משתמשים ועל האופן בו עליהם להתנהל ולהיעזר בעזרים השונים על מנת למקסם את רמת הבטיחות שלהם ושל הסובבים אותם. אך מעבר לחומר הנלמד, עצם העובדה שהעובדים שלכם יושבים בחדר ועוסקים בנושא הבטיחות, היא שמייצרת תרומה משמעותית לתודעת הבטיחות שלהם, גם אם לא יבינו את כל הפסיקים והנקודות של ההדרכה.

עובד  בגובה

לא משנה היכן אתם עורכים הדרכת עבודה בגובה ירושלים, תל אביב או באר שבע, בכל מקרה אתם רוצים לוודא שאת ההדרכה אתם מזמינים מגורם מוסמך ומורשה, שפעילות ההדרכה שלו מוכרת על ידי המוסד לבטיחות וגהות של משרד העבודה והרווחה. בישראל ישנם כמו מוסדות לימוד המכשירים מדריכי עבודה בגובה, וכל מוסדות לימוד אלה מחויבים להיות מוכרים על ידי משרד העבודה. הכרה זו מבטיחה למעשה שמוסדות הלימוד מעבירים את החומר המקצועי בנושא בטיחות, כפי שמחייב משרד העבודה. הדרכה שניתנה על ידי מדריך לא מורשה כאילו לא ניתנה מעולם בעיני החוק ועל כן חשוב לבדוק את רישיון ההדרכה לפני שאתם מבצעים הזמנה של השירות.

ירושלים – מרכז של בטיחות

בחיפוש שירות הדרכת עבודה בגובה באזור ירושלים היא לחלוטין לא העיר היחידה שיכולה להציע לכם את השירות. יחד עם זאת, ירושלים עיר משרדי הממשלה, היא בהחלט עיר שבה ניתן למצוא לא מעט גורמים מקצועיים שעובדים בשיתוף פעולה עם משרדי הממשלה ובכלל זה גם גורמים העוסקים בענף הבניין. בירושלים ישנם כמה וכמה מוסדות לימוד המכשירים מדריכי עבודה בגובה וגם אם זה נשמע לכם מוזר, הקרבה הגאוגרפית של אותם מוסדות לימוד למשרדי הממשלה האחראים על העניין, ובמקרה זה משרד העבודה, בהחלט יכולה לתרום למגוון האפשרויות שיודעת העיר להציע בתחום ההדרכה בגובה.

בשורה התחתונה, חשוב מאוד שהעובדים שלכם יעברו הדרכת עבודה בגובה מעת לעת וחשוב מאוד שההדרכה תסופק על ידי גורם מורשה ומוסמך לכך. כמה הדרכות יש לבצע ובכל כמה זמן? על כך כדאי להתייעץ עם ספק השירות עצמו שידע לבנות עבורכם תכנית הדרכות תקופתיות, שתבטיח את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר עבור העובדים שלכם באתר.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!