עבודות איטום בגובה – חשוב לדעת!

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

 

צריכים לבצע עבודות איטום בגובה? יש מספר דברים שאתם תהיו מוכרחים לדעת אותם לפני שהחברה המיועדת תתחיל לבצע את העבודה עצמה. בסופו של יום לא מדובר כאן על עבודת איטום רגילה, ולכן אתם צריכים להתייחס אליה בשיא הזהירות. כך שגם תוכלו לקבל את התמורה הרצויה, אך בו בזמן גם תוכלו לדאוג שאתם לא עושים מהלכים פזיזים. אחרי שתקראו את המאמר הבא, תוכלו לדעת בדיוק איך להתנהל בצורה הכי נכונה שיש עם מקסימום תועלת ועם מינימום של סכנה. רוצים לקבל עוד אינפורמציה חשובה? מוזמנים להיכנס לאתר: https://twistp.co.il/

 

הבטיחות חייבת להיות במקום הראשון

איטום גגות או איטום של קירות חיצוניים חייבים להתבצע עם מכשור מיוחד שנועד לספק מענה לעבודה בגבהים משמעותיים. מהסיבה הזאת לכל אורך העבודה חשוב מאוד לשים את הבטיחות בראש סדר העדיפויות, אפילו עוד לפני ביצוע העבודה כמו שצריך. ברגע שתשימו את הבטיחות בראש סדר העדיפויות, כל שאר האלמנטים יבואו בעצמם בשלב כזה או אחר. מספיקה טעות אחת קטנה שנובעת מחוסר ריכוז, ואתם עוד עלולים לסכן את עצמכם או את האנשים הנמצאים בסביבה.

 

עבודה על ידי צוות מנוסה ומומחה בלבד

מצד אחד רק צוות מומחה יוכל לבצע איטום גגות כמו שצריך, ומצד שני רק צוות מנוסה יוכל לבצע את העבודה ללא סכנות. זוהי הסיבה שעל הניסיון ועל המומחיות אתם לא יכולים לוותר, וזה לא משנה כמה מאמץ זה מצריך מכם במהלך החיפושים. יש לכם את הכוח להפוך את העבודה ליעילה ובטוחה יותר, ואתם צריכים לקחת את הכוח הזה בשתי ידיים – כי האחריות לרוב היא אך ורק על הכתפיים שלכם.

 

מהירות העבודה היא לא האלמנט המרכזי

זה נכון שאתם תרצו שאיש המקצוע יבצע את העבודה בצורה הכי מהירה שיש, כך תוכלו למצוא את עצמכם חוזרים לשגרה בזמן הקצר ביותר. אך קחו בחשבון כי עבודה בגובה היא מסוכנת, והמהירות עשויה להיות האויב מספר אחת. לכן ההמלצה שלנו אליכם היא שתדאגו שהעבודה תתבצע במהירות, אך בו בזמן אל תזניחו את כל הנושאים האחרים שהם חשובים לא פחות. אפילו אם העבודה לא תהיה במהירות האידיאלית, אל תיקחו את זה כעניין מהותי.

 

איטום גגות עושים עוד בעונת הקיץ

אחרי שדאגתם לכל הנושאים האחרים, כעת הגיע הזמן כי תוכלו להוציא את המקסימום מאיטום הגגות עצמו. ברגע שאתם יודעים כי אתם צריכים לאטום את הגג, מוטב כי תעשו זאת כבר בקיץ ולא תחכו שהחורף יגיע. כך תוכלו לקבל גם מחירים הרבה יותר משתלמים, וגם תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את החורף כמו שצריך. כך לא תצטרכו לדאוג ובטח שלא תצטרכו להיכנס ללחץ, שעלול במידה מסוימת לגרום לכך שתעשו טעויות שהן קריטיות.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!