מצגת הדרכה לעבודה בגובה

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

הדרכה בנושא עבודה בגובה צריכה להתבצע על ידי מדריכים מוסמכים ולכלול בתוכה את כל האלמנטים התאורטיים והמעשיים של נושא הבטיחות והזהירות בעבודה בגובה. יחד עם זאת, מעת לעת אפשר בהחלט לבצע הדרכות עצמאיות פנים ארגוניות בכדי לרענן, להטמיע ולהדגיש את נושא הבטיחות בעבודה בגובה כמה שיותר, ובין הדרכה מקצועית אחת לשנייה. עם מצגת הדרכה לעבודה בגובה המעוברת על ידי מדריך לעבודה בגובה, אותה תוכלו לבנות בסיוע מדריך מוסמך, תוכלו לשמור על גחלת הבטיחות בארגון שלכם, בוערת בכל עת.

האם הדרכה עם מצגת הדרכה לעבודה בגובה לא אמורה להתבצע על ידי מדריכים מוסמכים בלבד?

ובכן, התשובה היא בהחלט כן. עבודה בגובה הוא נושא חשוב ורציני, אפשר לומר עניין של חיים ומוות, ועל כן חשוב שכל הדרכה שניתנת בנושא זה תינתן בצורה מקצועית על ידי אנשי המקצוע המוסמכים לכך. יחד עם זאת, גישה זו אינה מונעת מכם להעניק לעובדים שלכם הדרכות נוספות מעבר להדרכות המקצועיות שהם מקבלים ממדריכים מקצועיים. מן הסתם, הדרכות מקצועיות על ידי מדריכים מוסמכים היא אינה פרקטיקה שניתן ליישם כל יום או אפילו כל שבוע או כל חודש. אחת לתקופה אתם מזמינים מדריכים כאלה בכדי להעניק לעובדים שלכם הדרכה מקיפה ויסודית, אך בין לבין אתם יכולים בהחלט לעשות את זה גם בעצמכם, ואת זה תוכלו לעשות בעזרת מצגת הדרכה לעבודה בגובה.

מה צריכה לכלול מצגת הדרכה לעבודה בגובה?

בנחה שאתם משתמשים במצגת הדרכה לעבודה בגובה לצורך הדרכות עצמאיות משלכם מעת לעת, מצגת זו אינה אמורה ללמד את העובדים שלכם נושאים חדשים, ואתם גם רוצים להיזהר מלהעביר להם מסרים שסותרים את המסרים המקצועיים. על כן, מצגת זו רק אמורה לרענן את הידיעות שלהם במטרה להטמיע את נושא הבטיחות בעבודה בגובה כחלק מפעילותם המקצועית. בסופו של דבר, מקום עבודה בו חוזרים על נושא הבטיחות מדי שבוע, עם מצגת קצרה שאולי כולם כבר מכירים בעל פה, אבל חוזרים עליה פעם אחרי פעם, הוא מקום הרבה יותר בטוח לעבודה מאשר מקום עבודה שבו מתקיימות אך ורק הדרכות מקצועיות אחת לשנה. מצגת טובה אמורה לבסס בדיוק את המצב הזה של העלאת נושא הבטיחות לתודעה, ולגרום לעובדים שלכם לחשוב פעמיים על כל צעד שהם עושים כאשר הם תלויים בין שמים וארץ.

הכנת מצגת הדרכה לעבודה בגובה הוא רעיון מצוין עבור כל מקום עבודה בו מתנהלות עבודות בגובה, ולא משנה אם מדובר בתחום הבנייה, התשתיות או כל תחום אחר. את המצגת כדאי ומומלץ לבנות בסיוע מדריכים מקצועיים שיסייעו לכם לברור את המסרים החשובים ביותר שחשוב לחזור עליהם בתדירות גבוהה. את המצגת עצמה תוכלו להציג במפגש עובדים שבועי, דו שבועי או חודשי בנושא בטיחות בעבודה, ובכך להגביר משמעותית את המודעות לנושא הבטיחות במקום העבודה.

 

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!