ממונה בטיחות בצפון

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

יוצאים לפרויקט בנייה גדול ואין לכם בארגון פונקציה מקצועית בתחום הבטיחות? יש לכם את האפשרות לשכור גורם מקצועי חיצוני שינהל עבורכם את כל נושא הבטיחות, החל משלב גיבוש תכנית הבטיחות, דרך שלב הכנת פלטפורמת הבטיחות לפרויקט וכלה בפיקוח וליווי צמוד של הפרויקט עד סופו סביב כל נושא הבטיחות. לגורם המקצועי הזה קוראים ממונה בטיחות ומדובר באיש מקצוע לכל דבר ועניין, בעל הכשרות מקצועיות מתאימות ובעל אישורים רגולטוריים מתאימים לעבודה בתחום זה. לפני שאתם שוכרים ממונה בטיחות בצפון, כדאי לקרוא את מה שמספרים לכם מומחי הבטיחות של קבוצת עידן, ממש פה בשורות הבאות.

מהו תפקידו של ממונה בטיחות?

לפני שאתם מחפשים ממונה בטיחות בצפון, חשוב שתדעו מהו בעצם תפקידו של איש מקצוע זה על מנת שתוכלו גם לבחון את האופציות הפרושות בפניכם ולבחון מי מציע לכם את מה שאתם אמורים לקבל במסגרת השירות. ובכן, ממונה בטיחות הוא איש המקצוע שאמור לנהל עבורכם את כל נושא הבטיחות בפרויקט. זה מתחיל למעשה בגיבוש תכנית בטיחות שתכלול בתוכה את כל המרכיבים, האלמנטים והפעולות שיבוצעו במסגרת הפרויקט על מנת להבטיח את הבטיחות הנדרשת על פי הסטנדרטים הנדרשים על ידכם ולכל הפחות על פי התקנים הרלוונטיים. תכנית זו כוללת למשל מינוי של אחראים ברמת הפרויקט וברמת הצוות סביב כל נושא הבטיחות, הכשרות והדרכות שיעברו העובדים, ציוד בטיחות שיש לגייס לטובת הפרויקט, שגרות בדיקה של מתקני הרמה ומתקנים אחרים בפרויקט, שילוט אזהרה וסכנה בפרויקט, רישוי של כל העובדים שאמורים לעלות לעבודה בגובה וכן הלאה. תכנית זו גם תגזור את התקציב שיהיה עליכם להעמיד לטובת נושא הבטיחות.

בהמשך הדרך, על ממונה הבטיחות לסייע בהוצאת התכנית אל הפועל, ולמעשה להוציא אותה אל הפועל בעצמו. ממונה הבטיחות הוא האיש שצריך לתאם את ההדרכות לעובדים, למנות אחראים על גיוס כל הציוד הנדרש, לגייס בודקים ואנשי מקצוע מורשים לביצוע הקמה ופירוק של פיגומים ומנופים, למנות אחראי על שילוט האתר וכל היבט אחר שמופיע בתכנית. לבסוף, ממונה הבטיחות אמור ללוות אתכם לאורך הפרויקט כולו כשהוא אוחז באחריות העליונה לכך שהכל מתבצע כשורה על פי התכנית ועל פי מדיניות הבטיחות שהוגדרה ואושרה עבור הפרויקט.

היכן אפשר למצוא ממונה בטיחות בצפון?

כאמור, ממונה בטיחות הוא לא רק תפקיד אלא מקצוע לכל דבר ועניין. בהתאם לכך כל מי שמספק שירות ממונה בטיחות בצפון חייב לאחוז בידיו את ההסמכה המקצועית, את הרישיונות והאישורים הרגולטוריים לעוסק במקצוע וכמובן את הניסיון והרקורד של עבודה בתחום. שימו לב שעולם הבטיחות הוא עולם מגוון וממונה בטיחות שמתאים למפעלי ייצור, לאו דווקא מתאים לאתרי בנייה. גם בתוך הקטגוריה של אתרי בנייה, ישנם ממוני בטיחות שאוחזים ברקורד של ניהול הבטיחות בפרויקטים קטנים בלבד ואלו לא יתאימו לפרויקט שבו מעורבים פיגומים, מנופים וציוד הנדסי כבד. בהתאם לכך, חשוב לא רק למצוא איש מקצוע שעונה להגדרה של ממונה בטיחות בצפון, אלא לוודא שהוא גם האיש המתאים ברמה המקצועית והניסיון המקצועי שלו.

ישנם בישראל ממוני בטיחות רבים הפועלים כעצמאים ומספקים את שירותי הבטיחות שלהם באופן עצמאי לחלוטין. יחד עם זאת, אם מדובר בפרויקט גדול ואם חשוב לכם גב מקצועי, מומלץ לגייס ממונה בטיחות בצפון מטעם חברה מובילה בתחום שירותי הנדסת הבניין וקבוצת עידן היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לחברה כזאת. קבוצת עידן היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום של עבודה בגובה, הכשרות והדרכות בתחום העבודה בגובה וכן מומחית מובילה בתחום הבטיחות באתרי בנייה ובפרויקטים תשתיתיים אחרים. לחברה צוות מקצועי של מומחי בטיחות המכסים את התחום ממספר כיוונים ובמספר תפקידים ובכלל זה גם ממונה בטיחות שלוקח על עצמו את כל נושא הבטיחות בפרויקט ומנהל אותו מא' ועד ת'. ממוני הבטיחות של קבוצת עידן זוכים לגיבוי של חברה גדולה ואיתנה, כשלרשותם עומדות מתודולוגיות שנבנו והתהוו בחברה לאורך שנים של פעילות בתחום. לממונה הבטיחות שיוקצה לכם יוענק הגיבוי המלא של החברה בתיאום הדרכות, רכישת ציוד, שילוט האתר וביסוס שגרת בטיחות נאותה באתר, על מנת להבטיח את בטיחות העובדים ואת בטיחותם של השוהים באתר בכל עת וברמה הגבוהה ביותר.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!