הצעת מחיר לממונה בטיחות

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

לחפש הצעת מחיר לממונה בטיחות זה מצוין, אבל השאלה היא באיזה שלב אתם מתמקדים בהצעת המחיר הזאת – האם לפני שהבנתם לעומק מה תפקידו של ממונה בטיחות ומהי השפעתו על רמת הבטיחות בפרויקט או לאחר שיש לכם כבר את כל המידע הנדרש לכם בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה ממקום של ידע ובטחון, גם על פי שיקולים כלכליים ותקציביים. בשורות הבאות, יסבירו לכם מומחי הבטיחות של קבוצת עידן מהי החשיבות של ממונה בטיחות באתר ומדוע זה בסדר לבחור אותו גם משיקולים תקציביים, אבל עד גבול מסוים ולא מעבר לכך.

ממונה בטיחות והשפעתו על רמת הבטיחות בפרויקט

אם אתם נדרשים לשירותיו של ממונה בטיחות לפרויקט, המשמעות היא שאין לכם בארגון פונקציות מקצועיות שעוסקות בבטיחות ולבטח אין לכם מי שינהל עבורכם את נושא הבטיחות. מצד שני, החיפוש אחר הצעת מחיר לממונה בטיחות מצביעה על כך שאתם בהחלט מבינים את החשיבות של נושא הבטיחות ולכן חשוב שתעשו את זה נכון בכדי שהמטרה גם תושג בצורה הטובה ביותר. ממונה בטיחות הוא למעשה איש המקצוע שאחראי על כל נושא הבטיחות בפרויקט שאתם מנהלים. זה אומר שאותו ממונה בטיחות צריך לבנות עבורכם תכנית בטיחות, לגבש עבורכם מדיניות בטיחות וכללי בטיחות עבור הפרויקט הספציפי, להעמיד את כל הכלים והמשאבים הנדרשים על מנת לבסס את המדיניות הזאת ולהוציא אותה אל הפועל וללוות את הפרויקט כולו תוך פיקוח מלא על כך שמדיניות הבטיחות מיושמת הלכה למעשה.

ממונה בטיחות הוא לא אדם שפשוט צריך להסתובב באתר ולצעוק לכל פועל שאינו חובש קסדה כי עליו לחבוש אותה מייד. המדובר במנהל שאחראי לניהול כל היבטי הבטיחות בפרויקט, לרוב תוך הסתייעות בגורמים מקצועיים בפרויקט כולו שעליהם תוטלנה משימות בטיחות שונות בכדי לבסס רמה גבוהה של בטיחות בכל האתר ובכל עת, גם ללא נוכחות תמידית של הממונה עצמו בכל מקום. מאחר ונושא הבטיחות הוא נושא מקצועי שדורש ידע מקצועי, ניסיון, כלים, הכשרות ורישוי מתאים, ממונה הבטיחות הוא שאמור להביא את כל הערכים האלה וליישם אותם באמצעות כוח האדם הקיים בפרויקט ובמסגרת התקציב שעומד לרשות הפרויקט.

המשמעויות התקציביות של מינוי ממונה בטיחות

כאשר אתם מבקשים הצעת מחיר לממונה בטיחות, עליכם להבין שניהול נושא הבטיחות יכול להתבצע ברמות שונות ועל פי סטנדרטים שונים ובהתאם לכך גם הצעת המחיר שתקבלו. ככלל, הדבר הראשון שאתם רוצים לבדוק הוא שהאדם המציג את עצמו בפניכם כממונה בטיחות, הוא אכן ממונה בטיחות ואוחז בכל ההסמכות ובכל האישורים הרגולטוריים לעסוק בתחום זה. כמו כן, אתם רוצים לוודא שאותו ממונה בטיחות מתאים לפרויקט שלכם. אם אתם זקוקים לו לטובת פרויקט בנייה גדול, הרי שלא יתאים לכם ממונה בטיחות המתמחה במפעלי תעשייה או אפילו בממונה בטיחות שמתמחה בפרויקטי בנייה קטנים ומצומצמים. להתמחות ולניסיון יש משמעות רבה וחשיבות רבה מאוד בעולם הבטיחות ועל קיומם של שני אלה אתם רוצים להקפיד בהתאמה למאפייני הפרויקט שלכם.

בהמשך לכך, עליכם לקחת בחשבון שעלות העסקתו של ממונה הבטיחות היא רק היבט תקציבי אחד מיני רבים, ובמסגרת ביסוס מדיניות הבטיחות ושגרת הבטיחות בפרויקט, יהיה עליכם להשקיע גם בציוד בטיחות, גם בשכירת קבלני משנה בתחום הבטיחות, למשל בודק אביזרי הרמה, בונה פיגומים מורשה וכדומה. כמו כן, יהיה עליכם לממן את כל השילוט של המקום, להתקין התקני בטיחות כנדרש ולצייד את כל העובדים בכל ציוד הבטיחות הנדרש. על כן, בבקשת הצעת מחיר לממונה בטיחות, עליכם לבחון מה כוללת הצעת המחיר. האם מדובר בהצעת מחיר עבור השירות המקצועי בלבד, או שההצעה כוללת את כל היבטי הבטיחות הרלוונטיים לפרויקט שלכם. קבוצת עידן היא חברת בנייה והנדסת בניין המתמחה בתחום של עבודה בגובה ונושא הבטיחות בענף הבנייה. החברה מספקת שירותי ממונה בטיחות וניהול הבטיחות בפרויקטים של בנייה ותשמח גם להעניק לכם הצעת מחיר לממונה בטיחות כשאתם יכולים להיות בטוחים שהשירות יסופק לכם בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הבטיחות בישראל. באפשרות הקבוצה לספק לכם הצעה מצומצמת עבור השירות המקצועי בלבד, או לתמחר עבורכם חבילת בטיחות מלאה, הכל בהתאם לצרכים שלכם.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!