קורס עבודה בגובה למנהלי עבודה

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

קסדה זה חשוב, גם נעליים גבוהות. חשוב מאוד גם לשלט את האזור ולהזהיר את העובדים מהסכנות האורבות להם בכל פינה. חשוב לוודא שהפיגומים נבנו על ידי בונה פיגומים מורשה ומוסמך ושכך גם נהגו ביחס למנופים. חשוב לוודא שכל אמצעי הבטיחות מוצבים במקומם ושכל עמדות כיבוי האש והעזרה הראשונה מלאות ומאובזרות היטב. אבל בסופו של דבר, צריך שיהיה גם מישהו שיהיה אחראי לכל זה, מישהו שיהיה אחראי לוודא שהכל עובד בצורה תקינה, שיתריע כשמשהו לא עובד ושיוודא שכל עובד שעולה לגובה אוחז בידיו את כל מה שהוא צריך בכדי לרדת משם חזרה בשלום. אחריות זו מוטלת בדרך כלל על מנהלי עבודה ומכאן גם החשיבות של עריכת קורס עבודה בגובה למנהלי עבודה כפי שמסבירים בשורות הבאות המומחים של חברת עידן בגובה.

ממונה בטיחות במקום העבודה, וחשיבותו

ישנן אינספור פעולות שאפשר לעשות במקום העבודה על מנת להבטיח את בטיחות העובדים ובכלל. הבעיה היא שישנן כל כך הרבה פעולות כאלה, שבדרך כלל הן פשוט הולכות לאיבוד מבלי שאף אחד לא בוחן האם הפעולות האלה אכן יוצאות אל הפועל. גם במקומות עבודה שמנהלים מדיניות בטיחות מוקפדת וחכמה, היכולת של אותה מדיניות להציל חיים ולהגביר את רמת הבטיחות של העובדים במקום העבודה, תלויה בסופו של דבר ביכולת גם לאכוף את המדיניות הזאת ובדיוק למטרה הזאת נהוג למנות ממונה בטיחות. כעת, ניתן להגדיר כל אחד מן העובדים הבכירים כממונה בטיחות, אבל מקום עבודה שמבין את חשיבות נושא הבטיחות ורוצה להבטיח שנושא זה אכן יקבל את היחס הנדרש, חייב להאציל את הסמכויות לניהול הבטיחות על איש מקצוע שזהו כל מקצועו ומומחיותו – ניהול. בין כלל אנשי המקצוע המצויים באתרי בנייה ובפרויקטים בהם מבוצעת עבודה בגובה, לאיש הזה קוראים מנהל עבודה.

מהו קורס עבודה בגובה למנהלי עבודה?

מנהל עבודה הוא אמנם איש מקצוע שיודע לנהל תהליכי עבודה, אך בכדי לתפקד גם כאחראי בטיחות, על מנהל העבודה לקבל את ההכשרה הנדרשת גם בתחום העבודה בגובה. לעניין זה, חייב מנהל העבודה להבין את הסיכונים, את האתגרים ואת הסטייט אוף מיינד שמלווה עובד טיפוסי שעובד בגובה רב. עליו להבין מה זה אומר, מה יכול לגרום לעובד לזלזל בנושא הבטיחות (למשל שגרת עבודה), מה יכול להגביר את רמת הסיכון של העובד (למשל התנהלות רשלנית בבניית הפיגום) ומה יכול למזער את רמת הסיכון הזאת (למשל הקפדה על שילוט אזהרה בכל פינה). במסגרת קורס עבודה בגובה למנהלי עבודה, מקבלים המשתתפים את כל הכלים הנדרשים להם על מנת לנהל את נושא הבטיחות במקום העבודה ועל מנת למקסם את כל המשאבים העומדים לרשותם בכדי לייצר באמצעותם מקסימום בטיחות.

קורס עבודה בגובה למנהלי עבודה כולל בתוכו שיעורים עיוניים כמו גם תרגול מעשי. הקורס חייב לכלול אלמנט של הרחבת הידע אך גם להעניק למנהלי העבודה התנסות עם אתגרי העבודה בגובה על מנת שידעו כיצד לתת מענה לעובדים שלהם לכשיגיע הרגע. כמו כן, מקבלים מנהלי העבודה סיוע בגיבוש מדיניות בטיחות, תיאום הדרכות עבודה בגובה לעובדים, ניהול כל ציוד המגן האישי של העובדים, פיתוח מתודולוגיות וסטנדרטים של בטיחות במקום העבודה וכדומה. חברת עידן בגובה היא חברה המתמחה בניהול, ייעוץ ותכנון נושא הבטיחות בגובה בכל סוגי הפרויקטים ומקומות העבודה, ובכלל זה גם מעבירה קורס עבודה בגובה למנהלי עבודה על פי רישיון מיוחד שניתן לה על ידי משרד העבודה.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!