קורס עבודה בגובה יבנה

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

עבודה בגובה זה לא רק זהירות ואחריות אישית. עבודה בגובה זה גם ידע מקצועי שחייב כל אדם שעולה לגובה להחזיק בו. הידע המקצועי הזה סובב סביב הכרת הסיכונים לעובד עצמו ולסובבים אותו בגובה ולמטה, הכרת ציוד הבטיחות העומד לרשותו, הכרת ציוד העבודה המשמש אותו לצורך העלייה לגובה והאופן בו יש לבנות אותו בצורה נכונה. כך למשל, כאשר עובד עולה לעבוד על פיגום בקומה שישית, חשוב שהוא יוכל לבחון את מידת הבטיחות של הפיגום עליו הוא עולה, גם אם לא במסגרת בחינה אישית שהוא מבצע, אז לפחות בתחושה הכללית וביכולת שלו לזהות סיכונים שמחייבים טיפול מיידי. בחינה יסודית ואחריות ישירה לנושא הבטיחות חייבות להתקיים, אך זוהי כבר אחריותו של מנהל העבודה או ממונה הבטיחות, ולא אחריותו של העובד הבודד. בכל מקרה, אם אתם רוצים להעניק לעובדים שלכם את הידע המקצועי הנדרש להם לצורך עלייה לעבודה בגובה, תוכלו לעשות זאת במסגרת קורס מקצועי ייעודי שזמין גם באזור יבנה.

מה לומדים במסגרת קורס עבודה בגובה?

במסגרת קורס עבודה בגובה, עוברים המשתתפים תהליך של לימוד נושא העבודה בגובה משלב המבוא ועד השלב הפרקטי לרבות תרגול מעשי. בשלב ראשון, מתמקד הקורס בפיתוח ההבנה אצל המשתתפים ביחס למשמעויות של עבודה בגובה, לסיכונים הנובעים מעבודה בגובה ולאתגרים העומדים בפני כל הגורמים המעורבים בעבודה זו, החל מבונה הפיגומים, דרך מנהל העבודה וכלה בעובד הבודד. בהמשך, לומדים המשתתפים על הדרכים להתמודדות עם הסיכונים בגובה, לרבות ציוד מיגון אישי, מדיניות בטיחות במקום העבודה, ניהול נושא הבטיחות בצורה קפדנית ומסודרת ופיתוח מודעות של בטיחות וזהירות בקרב העובדים. בשלב זה נלמדים גם כל ההיבטים החוקיים והבירוקרטיים, לרבות חובות החלות על מנהל העבודה, היזם המבצע, העובד הבודד וכן הלאה, וכן נושא הבטיחות בראי הביטוח. לבסוף, עוברים המשתתפים בקורס תהליך של תרגול מעשי, המיועד להעניק להם את התחושה של עבודה בגובה וללמד אותם כיצד להתמודד עם הסיכונים בזמן אמת.

קורס עבודה בגובה – מי מעביר את הקורס?

תחילה, אם אתם מחפשים קורס עבודה בגובה יבנה יכולה להציע לכם מספר מאוד מצומצם של אפשרויות, ועליכם לוודא שאתם בוחרים את האפשרות הראויה. בהיבט זה חשוב לדעת שקורס עבודה בגובה חייב להינתן על ידי גורם מורשה ומוסמך שעבר את המבחנים ואת תהליכי ההסמכה של המוסד לבטיחות וגהות במשרד העבודה והרווחה. המדובר בקורס רשמי ואפילו מחייב שכל מנהל עבודה צריך לעבור ולכן חשוב שהקורס יועבר על ידי מדריכים שהוסמכו לכך באופן רשמי. כאמור, בחיפוש גורם מקצועי שמציע לימודי קורס עבודה בגובה יבנה יכולה להציע לכם מספר מאוד מצומצם של אפשרויות ומבחינתכם, אין בכך בכדי לשנות כהוא זה את ההקפדה על בחירה בגורם מורשה.

חברת עידן בגובה היא חברה המתמחה בכל הנושא של ניהול הבטיחות במקום העבודה בדגש על עבודה בגובה. החברה מציעה את שירותיה למגוון רחב של חברות בענף הבנייה, התעשייה, התשתיות ואפילו השירותים העסקיים. כמו כן, עוסקת החברה במתן הדרכות מקצועיות בתחום העבודה בגובה למנהלי עבודה, עובדים ומדריכים המבקשים לקבל הסמכה בתחום. אם אתם מחפשים קורס עבודה בגובה יבנה יודעת להציע לכם גם את הקורס של עידן בגובה. בקורס הזה נלמדים כל רכיבי המידע והידע הנדרשים לצורך קבלת הסמכה כמנהלי עבודה באתר בנייה ובפרויקטים במשלבים עבודה בגובה. ישנם קורסים נוספים המיועדים למדריכים והדרכות יומיות המיועדות בראש ובראשונה לעובדים כחלק ממתן רישוי לעבודה בגובה כפי שנדרש בחוק.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!