קורס עבודה בגובה חיפה

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

מעוניינים להכשיר את העובדים ומנהלי העבודה שלכם בכל הנושא של עבודה בגובה? החוק בישראל מגדיר בצורה מאוד מדויקת מהי ההכשרה שצריך לקבל כל עובד לפני עלייה לגובה, וככלל אין צורך שכל עובד יעבור קורס שלם של עבודה בגובה. יחד עם זאת, בכל מקום עבודה שבו מתנהלת עבודה בגובה, חשוב מאוד שיהיו מספר אחראי בטיחות ומנהלי עבודה שלמדו את התחום לעומק ואת זה ניתן לעשות במסגרת קורס עבודה בגובה חיפה. מה לומדים בקורס? מדוע חשוב שלפחות מנהל עבודה אחד במקום יעבור את הקורס ומי מציע את הקורס באזור חיפה? על כל השאלות הללו עונים לכם המומחים לעבודה בגובה של חברת עידן בגובה.

מה לומדים במסגרת קורס עבודה בגובה חיפה?

קורס עבודה בגובה הוא קורס שעוסק בעבודה בגובה על כל תצורותיה, לרבות עבודה על פיגומים באתרי בנייה, עבודה על מנופים, עבודה על עמודי חשמל וטלפון, עבודה על תרנים ואנטנות וכדומה. תחום זה מתנהל על פי שורה ארוכה של כללי בטיחות שנכונים לגבי כל סוגי העבודות בגובה והשמירה על בטיחות העובדים בגובה בכל סוגי העבודות הללו מתבססת על אותם עקרונות בדיוק, כל סוג עבודה עם הדגשים והניואנסים שלו. במסגרת הקורס לומדים המשתתפים על הסיכונים המתקיימים בעבודה בגובה ובכלל זה סכנת נפילה, סכנת הפלה של חפצים וסכנת פציעה או פגיעה בגין המורכבות של ביצוע העבודה בגובה. עוד לומדים המשתתפים על הדרכים והאמצעים המשמשים להתמודדות עם סכנות אלה, ובכלל זה ציוד מגן אישי לכל עובד, מדיניות ופרקטיקה מוקפדות מאוד לבניית קונסטרוקציות עבודה בגובה כדוגמת פיגומים ומנופים, טכניקות של עבודה עם ציוד הבטיחות וכמובן התנהלות אישית, שמירה על המודעות לסכנה ופיתוח תחושת הזהירות בקרב העובדים. כל אלה הם מרכיבי מפתח בשמירה על בטיחות העובדים בגובה ועל כן מהווים חלק מרכזי במכלול הנושאים הנלמדים בקורס.

למי מיועד הקורס?

כדי להכשיר את העובדים שלכם לעבודה בגובה ולהעניק להם את ההסמכה הנדרשת על פי חוק לשם כך, אתם רק צריכים להעביר אותם הדרכה בנושא על ידי מדריך מורשה ומוסמך מטעם משרד העבודה. קורס עבודה בגובה חיפה הוא קורס שנועד יותר לאחראי בטיחות ולמנהלי עבודה שצריכים לנהל את כל נושא העבודה בגובה וניהול הבטיחות בהיבט זה. הקורס מיועד להכשיר מומחי בטיחות שיהוו חלק מפתח בשמירה על בטיחות העובדים בעבודה. כך למשל, באתר בנייה חשוב מאוד שהפיגומים יוקמו על ידי בונה פיגומים מורשה וייבדקו בתדירות ובקפדנות הנדרשות, שלכל עובד יהיה ציוד המגן המלא, שבאתר יפוזרו שלטי אזהרה וסכנה בכל פינה אפשרית ושכל עובד שעולה לגובה יעשה זאת רק לאחר שעבר הדרכה מקצועית בנושא. ממונה בטיחות ומנהל עבודה הם האנשים שתפקידם לוודא שכל זה קורה, ובמסגרת קורס עבודה בגובה חיפה, לומדים גורמים מקצועיים אלה כיצד לנהל את הנושא במסגרת מקום עבודתם על מנת שיוכלו לוודא שהדברים אכן יתקיימו כפי שנדרש.

חברת עידן בגובה היא החברה המובילה בישראל בכל הנושא של הדרכות עבודה בגובה, ובכלל זה מציעה החברה קורס עבודה בגובה חיפה למנהלי עבודה וממוני בטיחות. הקורס מועבר על ידי מדריכים מקצועיים ומורשים שקיבלו את הסמכתם מהמוסד לבטיחות וגהות במשרד העבודה והרווחה ומעבירים את הקורס על פי מערכי שיעור רחבים ומקצועיים שגובשו על פי כל דרישות החוק והתקן ועל בסיס הידע המקצועי שנצבר בחברת עידן בגובה לאורך שנים של פעילות בתחום זה וליווי גורמים עסקיים ומקצועיים סביב כל הנושא של עבודה בגובה.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!