מודד מוסמך לארנונה

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

 

העירייה הגיעה אליכם עם מודד מטעמה והחליטה שהדירה שלכם או העסק שלכם גדולים יותר ממה שחושב עד כה? בהתאם לכך מבקשת העירייה להגדיל את סכום הארנונה ואף לחייב אתכם רטרואקטיבית? אם יש לכם סיבה טובה להעריך כי העירייה טועה בחישובי השטח שלה, יש לכם את האפשרות להזמין מודד מוסמך לארנונה, שיבצע עבורכם את המדידה מטעמכם. מדוע חשוב שתיעזרו במודד מוסמך ואיך זה יכול לסייע לכם? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מיהו מודד מוסמך ומה חשיבות הסמכתו?

מודד מוסמך הוא איש מקצוע, שהשלים לימודים בתחום הגאודזיה, התחום המדעי שסביבו נסוב כל מקצוע המדידה. מודד מוסמך לוקח חלק חשוב ומכריע בכל תהליך תכנון ובניין, בונה מפות טופוגרפיות, מבצע חישובים של פני השטח, משרטט מפות ותשריטי מבנה וכדומה. אבל מעבר לתפקידו בתהליכי התכנון והבנייה, מודד מוסמך מבצע כל מדידת שטח לכל מטרה ובכלל זה מודד מוסמך לארנונה. בהיבט זה חשוב לציין כי אדם שהשלים את לימודי הגאודזיה הנדרשים, הוא אינו מודד מוסמך עד שלא עבר תהליך של הסמכה על ידי מרכז מיפוי ישראל, המאגד את כל המודדים המוסמכים בישראל. ביחידה למדידות תמצאו מודדים מוסמכים ומקצועיים שילווה אתכם בתכנון הבניה. ככלל, בכדי שלמדידות של המודד יהיה ערך מקצועי ומשפטי, הכרחי שהמודד יהיה מוסמך ולכן גם במקרה של מדידה לצורך ארנונה, חשוב מאוד שתיעזרו אך ורק במודד מוסמך, המופיע במאגר המודדים המוסמכים של מרכז מיפוי ישראל.

 

איך יכול לסייע לכם מודד מוסמך בענייני ארנונה?

במדידות ארנונה, העירייה מבקשת למעשה לוודא את שטח המבנים שבתחומה, על מנת לחייב אותם בארנונה בצורה מדויקת. במקרים רבים, כמו בכל תחום שבו מעורבים מספרים, ישנן גם טעויות. טעויות אלה נובעות לעיתים מטעויות חישוב או ביצוע המדידה ולעיתים מפרשנות לקויה של הממצאים. בכדי שתוכלו לערער על החלטה שקיבלה העירייה בעניינכם, עליכם להעמיד מולה מדידה מוסמכת אחרת ולשם כך אתם זקוקים לשירותיו של מודד מוסמך לארנונה. מודד זה יוכל לבצע את מדידת שטח הדירה או העסק שלכם בצורה מקצועית ולהפיק לכם דו"ח מפורט, הכולל בתוכו את כל המידות שנלקחו על פי כללי חיוב הארנונה בכלל ובהתאמה לחוקי העזר העירוניים של העירייה הספציפית.

עם חוות הדעת של המודד המוסמך הזה, תוכלו להגיע אל העירייה ולערער על החלטתה. במידה ודו"ח המודד יהיה מספיק מדויק ומפורט וינמק גם את מקור הטעות של העירייה, בדרך כלל תוכלו להחזיר את המצב לקדמותו. יחד עם זאת, אם הדברים יגיעו לכדי בירור משפטי, אך ורק דו"ח מקצועי ומוסמך של מודד מוסמך לארנונה יוכל לשמש אתכם בתהליך זה כראיה משפטית לטענות שלכם. ככל שתבחרו במודד מוסמך מוכר יותר ואף בכזה שמוכר על ידי בית המשפט לענייני חוות דעת מקצועיות, כך העמדה שלכם בתהליך תהיה טובה ובטוחה יותר.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!