חברה לניהול עבודות בגובה

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

במיוחד בימים אלה בהם אנו נתקלים בעוד ועוד פרסומים על מותם של פועלים שנפלו מגובה רב, ישנה חשיבות רבה מאוד בניהול נכון של עבודות המבוצעות בגובה, במיוחד באתרי בנייה אבל לא רק בהם. אבל מה זה בדיוק אומר ניהול עבודות בגובה? מהם המרכיבים שעליהם אחראית חברה לניהול עבודות בגובה וכיצד יכולה חברה כזאת להבטיח את שלומם של הפועלים ואף לשפר את הביצועים הכלכליים של הפרויקט כולו? על כך מסבירים לכם המומחים של חברת עידן בגובה, המתמחה בדיוק בתחום זה.

מדוע חשב לנהל עבודות בגובה?

עבודות בגובה הן עבודות שמבוצעות לעיתים בין שמים וארץ וכמעט תמיד באמצעות פלטפורמות זמניות שנבנות עבור הפרויקט עצמו, משרתות אותו לכל אורכו ולאחר מכן מפורקות. לזמניות ולארעיות הזאת של אותן פלטפורמות יש מחיר. זה היה הרבה יותר בטוח לבנות למשל פיגומים מבטון ולהקיף אותם בקירות חוץ. במקרה כזה לא היה שום חשש לנפילה של אף פועל וכנראה שהיינו מונעים את כל תאונות העבודה בגין נפילה מגובה רב, אבל למהלך כזה אין שום היתכנות כלכלית ומעבר לכך, איך היו בונים את אותם פיגומי בטון ללא פיגומים רגילים? ובכן, המשמעות היא שאין לנו שום דרך להימנע מהשימוש באמצעים אלה ועל כן עלינו להתנהל בצורה נכונה בכדי לשמור על בטיחות העובדים.

ניהול עבודות בגובה הוא למעשה מכלול של פעולות ותהליכים המיועדים כולם להבטיח את שלומם של העובדים, ובכלל זה כל נושא ציוד הבטיחות האישי וציוד הבטיחות הכללי, הדרכות עבודה בגובה לעובדים, הסמכה של ממונה בטיחות, מינוי אחראים בנושאי בטיחות, שילוט של כל מרחבי העבודה בגובה, בדיקה יסודית ושגרתית של כל פלטפורמות העבודה בגובה באמצעות בודקים מוסמכים ומורשים, ניהול יומן בטיחות ובעצם ביצוע כלל הפעולות הנדרשות על מנת להפחית את ההסתברות לתאונת עובדה בגובה, למינימום ההכרחי.

איך קשור ניהול עבודה בגובה לביצועים הכלכליים של הפרויקט

חברה לניהול עבודות בגובה מתמקדת קודם כל ובראש ובראשונה בבטיחות העובדים בפרויקט. יחד עם זאת, התהליכים המיושמים לצורך הבטחת הבטיחות בפרויקט, מסייעים גם בהיבטים הכלכליים שלו. כך למשל, כשמוודאים שהכל מוקם כפי שצריך באמצעות בונה פיגומים מורשה ושהכול נבדק בצורה קבועה ותדירה, אז אין תקלות ואין טעויות שעולות ביוקר. התנהלות נכונה ומסודרת במטרה להשיג רמת בטיחות גבוהה יותר, מסייעת גם בחיסכון כלכלי רב יותר – קל יותר להוביל חומרי גלם לגובה, קל יותר לנייד עובדים ממקום למקום, הכל מסודר, הכל בנוי בחוזקה ולא צריך "ללכת על ביצים". כל אלה, בפרויקט שנמשך חודשים ואולי גם שנים, יכולים להצטבר לכדי חיסכון כלכלי משמעותי שנכנס ישירות לכיסם של יזמי הפרויקט.

מי מציע שירותי ניהול לעבודה בגובה?

אחרי שהסברנו מדוע חשוב מאוד לנהל עבודה בגובה בכל פרויקט ואחרי שהסברנו גם מה זה בדיוק אומר, כעת אתם צריכים למצוא חברה לניהול עבודות בגובה. עידן בגובה היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום זה ומספקת שירות מקיף מקצה לקצה בכל הנושא של ניהול עבודות הגובה בכל פרויקט. בכלל זה בונה החברה תכנית בטיחות לעבודה בגובה בפרויקט, מתאמת הדרכות מקצועיות על עבודה בגובה מידי מדריכים מקצועיים ומורשים, ממנה אחראי בטיחות, מוודאת שכל תהליכי ההקמה של פיגומים ומנופים יבוצעו על ידי גורמים מורשים ושכל הקונסטרוקציות הרלוונטיות ייבדקו על בסיס קבוע על פי דרישות התקן והחוק ומעבר לכך. החברה גם מייעצת בכל הנושא של ציוד בטיחות נדרש ומוודאת שהעובדים מקבלים את כל הציוד הדרוש לכם בכדי להבטיח את שלומם בגובה.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!