השתלמות עבודה בגובה למנהלי עבודה

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

עבודה בגובה הוא עניין שיכול להיות מאוד מסוכן, אבל גם יכול להיות מאוד בטוח. בכל מקרה, שמירה על רמת בטיחות גבוהה בגובה היא דווקא כן עניין מורכב, שחייב להתבצע בצורה מסודרת, על פי מדיניות מפורטת וקפדנית ועל ידי אנשי מקצוע שאוחזים בכל הידע הנדרש על מנת לשמור על רמת בטיחות גבוהה. בכדי לייצר את היכולת הזאת אצלכם, עליכם להכשיר לשם כך את מנהלי העבודה שלכם ואת זה תוכלו לעשות במסגרת השתלמות עבודה בגובה למנהלי עבודה. המדובר בהשתלמות מקצועית שבה לומדים מנהלי העבודה שלכם על הסכנות בעבודה בגובה, על הפרמטרים שמשפיעים על רמת הבטיחות ועל האופן בו ניתן לנהל את נושא הבטיחות בכדי להבטיח רמת בטיחות מקסימלית, גם ברמת התכנון וגם כמובן, ברמת הביצוע. את ההשתלמות תוכלו לעבור אצל חברת עידן בגובה המתמחה בהדרכות עבודה בגובה ובכל הנושא של ניהול הבטיחות במקומות עבודה.

מדוע חשובה השתלמות מנהלי עבודה בנושא בטיחות עבודה בגובה?

נושא בטיחות עבודה בגובה הוא נושא שמשלב בתוכו שורה ארוכה של פרמטרים וגורמים שכל אחד מהם יכול לפגוע משמעותית ברמת הבטיחות הכוללת של העובדים בגובה. אפשר להתייחס לזה כאל שרשרת שמורכבת מהרבה חוליות כשכל החוליות חייבות להיות חזקות באותה מידה. חולשה בחוליה אחת יכולה להספיק בכדי להוביל לתוצאה הבלתי רצויה של פגיעה, פציעה או מוות של עובד בגובה. בכדי להבטיח את חוזקן של כל החוליות נדרש ידע מקצועי, נדרשת יכולת ארגון ועבודה בסדר, נדרשת מדיניות בטיחות מוקפדת ונדרש סדר עבודה שמבטיח את מימוש מדיניות הבטיחות שגובשה בצורה קפדנית. ואחרי כל אלה, נדרש גם גורם מקצועי אחד שירכז בידיו את כל הסמכויות והאחריות בכדי לוודא שהכל קורה כפי שצריך בכדי להבטיח את חוזקה של השרשרת לכל אורכה. האיש הזה הוא בדרך כלל מנהל העבודה במקום, שמתפקד לרוב גם כאחראי בטיחות במקום העבודה והדרך להעביר לו את כל הידע הנדרש לו על מנת למלא את תפקידו היא דרך השתלמות עבודה בגובה למנהלי עבודה.

ההשתלמות של עידן בגובה

חברת עידן בגובה מתמחה במתן שירותי ייעוץ, ליווי והדרכה בנושאי בטיחות במקומות עבודה עם התמחות בתחום העבודה בגובה. פיגומים, מנופים, עמודים, תרנים, אנטנות, כל סוגי העבודה וכל סוגי המקצועות בגובה, מקבלים מענה במסגרת שירותי החברה ובכלל זה מציעה החברה השתלמות עבודה בגובה למנהלי עבודה. ההשתלמות פתוחה בפני כל מנהלי העבודה וכל אחראי בטיחות שאותו תרצו לייעד לתפקיד זה במקום העבודה שלכם והיא מתאימה לכל הענפים ולכל המשימות המבוצעות בגובה. במסגרת ההשתלמות לומדים המשתתפים את העקרונות החשובים והמרכזיים של נושא העבודה בגובה, הסיכונים, דרכי ההתמודדות, הנהלים, התקנים, גיבוש מדיניות בטיחות ויישומה, הגברת המודעות לנושא הבטיחות במקום העבודה, שילוט בטיחות ואזהרה במקום העבודה, שגרות ניהול של תחום הבטיחות, פיקוח והסתייעות בגורמים מורשים ומוסמכים בתחום הבטיחות וכן הלאה.

יכולות אלה מתאימות כאמור לכל הענפים, לכל המקצועות ולכל המשימות המבוצעות בגובה. במסגרת השתלמות עבודה בגובה למנהלי עבודה, לומדים המשתתפים את ההיבטים העיוניים של התחום ובהמשך לכך גם עוברים תרגול מעשי על מנת להבין את הדברים מקרוב ולרכוש את הידע והיכולות הנדרשות להם על מנת לחזור למקום העבודה וליישם את הנדרש יישום בצורה מקצועית ומוקפדת. במסגרת ההשתלמות ניתנים הדגשים הנדרשים לכל אחד מסוגי העבודות בגובה, כך שלא משנה מאיזה תחום אתם מגיעים, ענף הבנייה, ענף האנטנות והתרנים, ענף עבודות החשמל בגובה וכן הלאה, השתלמות זו מתאימה לכם ומספקת לכם את המענה המקצועי הנדרש עד תום.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!