החלפת ארונות חשמל מעץ לפח

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

החלפת ארונות חשמל מעץ לפח

ארונות החשמל מהווים ארונות שמטרתם היא להעניק את ההגנה הטובה ביותר ללוח החשמל שיש בבניין המגורים שלכם או בבית הפרטי שלכם. מכיוון שמדובר על מערכת חשובה מאוד וכן מדובר על מערכת שיכולה לסכן אתכם, יש צורך שתהיה שמורה בארון הרמטי ואיכותי. מרבית ארונות החשמל בבנייני מגורים ישנים או בבתים פרטיים ישנים שלא עברו שיפוץ הם ארונות העשויים מעץ. חשוב מאוד כיום לבצע שדרוג לארונות הללו ולבצע עם חברת אלקטרו מגן החלפת ארונות חשמל מעץ לפח.

למה כדאי להחליף ארונות חשמל מעץ לפח?

אם אתם תוהים למה כדאי לכם בעצם להחליף ארון חשמל ישן שעשוי מעץ לארון חשמל שעשוי פח, הנה כמה סיבות:

הסיבה הראשונה היא כל מה שנוגע לאסתטיקה של הארון. ארונות עץ נוטים להתבלות עם השנים. העץ מתקל, ומתפורר והוא משפיע על מראה הבניין. שימור ארונות עץ דורש תחזוקה שוטפת לאורך השנים. לעומת זאת, ארונות חשמל מפח הם הרבה יותר עמידים, הם לא מתבלים מהר והם שומרים על העיצוב שלהם למשך שנים רבות. בשל כך, הם דורשים הרבה פחות תחזוקה. מעבר לכך, הם מעניקים מראה אלגנטי ויוקרתי לכל בניין.

הסיבה השנייה נוגעת לבטיחות של ארונות החשמל. בסופו של דבר כאשר מדובר על ארון חשמל, הבטיחות מצויה בראש סדרי העדיפויות. בארונות עץ קיימת סכנה של התלקחות מהניצוץ הקטן ביותר ובייחוד אשר מדובר על רכיבים ישנים. דלתות עץ יכולות להתלקח בקלות. לעומת זאת, דלתות פח הן עמידות יותר. החלפת ארונות עץ לארונות פח יכולה למנוע שריפות ולהציל חיים שכן מדובר על דלתות שלא יכולות להתלקח.

סגירה הרמטית של הארונות הופכת אותם לבטוחים לשימוש ומצמצמת את הגישה לילדים. ניתן לסגור ארונות חשמל מפח בצורה הרמטית ואיכותית יותר ולמנוע גישה של ילדים לארונות הללו.

גם מבחינה העלויות חשוב לזכור כי ארונות פח הרבה יותר עמידים לאורך שנים רבות ועל כן גם אם המחיר ההתחלתי שלהם גבוה, בטווח האחור לא תדרשו להחליף אותם פרק זמן משמעותי.

ארונות פח מיוצרים בייצור הרבה יותר קפדני ומחומרים הרבה יותר איכותיים מארונות העץ. הארונות הללו עמידים בפני מזג האוויר, חדירת נוזלים ועוד. בניגוד לארונות העץ אשר מתכווצים ומתרחבים בהתאם לשינויי לחות וטמפרטורות.

ארונות חשמל מפח מיוצרים בהתאמה אישית עבור כל מבנה או בניין ובהתאם לצרכים הספציפיים של כל לקוח על פי המידות המדויקות. כיום ניתן לייצר ארונות מפח בגדלים שונים, סוגים שונים ועוד וההיבט הדקורטיבי הוא בעל משמעות.

ארונות חשמל מפח עומדים כיום בדרישות התקן של חברת החשמל ושל לוחמי האש בכל מה שקשור בתחום הנגישות של הארון, התקנת הארון, מיקום הארון ועוד.

אם אתם מעוניינים להחליף את ארונות העץ שבבניין שלכם לארונות פח, חשוב שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ובארונות המתאימים ביותר לצרכים שלכם.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!