איטום קירות בסנפלינג

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

אם המבנה שלכם לא אטום בצורה מספקת, הדבר עלולה להוביל לרטיבות, פטריות ועובש בתוך המבנה. אם אתם חושדים שהקירות של בניין המגורים שבו אתם מתגוררים או של המשרד שבו אתם עובדים אינם אטומים בצורה מספקת, אם אתם מזהים סימנים של רטיבות או עובש שנובעים מאיטום לא מספק, זה הזמן שלכם לבחור בשירותי איטום קירות. כאשר מדובר על איטום קירות מבנה גבוה, חשוב מאוד לבחור באנשי מקצוע בעלי גישה מתאימה לקירות המבנה. איטום קירות בסנפלינג הוא שירות המוצע על ידי חברות שונות, כאשר המטרה היא לאתר את שורש הבעיה ולאחר מכן לבצע את האיטום עצמו. השימוש בסנפלינג מאפשר שהייה ממושכת בכל אזור במבנה לרבות הקירות הגבוהים ביותר. חשוב מאוד לבחור עבור עבודה מעין זאת רק באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום אנו ממליצים על חברת  ROPE עבודות סנפלינג המבצעים את העבודה בצורה יסודית, מקצועית וכמובן בטוחה.

עבודות איטום בסנפלינג- למה צריך?

בעיות איטום באות לידי ביטוי לא פעם ברטיבות בתוך המבנה ומעבר לכך גם בהתפתחות של עובש, פטריות ועוד. לא פעם, קירות המבנה יכולים להתפורר בשל בעיית איטום. אין ספק שכל בעיית איטום חייבת טיפול מקיף ויסודי. לא פעם כשל באיטום נגרם כתוצאה מהתיישנות של מבנה, פגיעה נקודתית, התרופפות של אבנים במבנה ועוד. המטרה בעבודת איטום היא לזהות את שורש הבעיה ולקבל החלטה לגבי אופן איטום הקיר מחדש

במסגרת עבודת איטום  בסנפלינג אנשי המקצוע צריכים לזהות האם יש התרופפות אבנים במבנה או האם ישנן אבנים שבורות או סדוקות על מנת לבצע טיפולי סגרגציה. בבניינים גבוהים לא פעם קיימת בעיה של בטון מוחלש שגורמת לאזורים שונים להיות חלולים ולא אטומים ולכן, כאשר אנשי המקצוע יזהו את הבעיה, הם יבצעו איטום איכותי, חזק ועמיד באמצעות עבודה יסודית ומדויקת.

כיצד מבצעים עבודת איטום בסנפלינג בצורה הטובה ביותר

בעבודת איטום יש צורך לוודא כי מצליחים למצוא את האזור הבעייתי ולטפל בו כראוי. לכן, חשוב מאוד לבדוק את האזורים השונים באופן מדוקדק, להסיר אבנים שיש צורך להסיר ולהשתמש במכשירים שונים שרלוונטיים בכדי להעניק את המידע לגבי האזורים שצריך לטפל בהם. לאחר שמזהים את האזור הבעייתי יש לבצע איטום בהתאם לסוג המבנה ובאמצעות החומרים המתאימים לכל מבנה. לאחר האיטום נבצעים בדיקת המטרה שהיא בעצם השפרצה של מים על הקיר החיצוני על מנת לוודא שהוא אכן אטום. רק לאחר שמוודאים שהקיר אטום בצורה מספקת, ניתן לסיים את העבודה.

חשוב לדעת שעבודת איטום באמצעות סנפלינג היא עבודה חשובה מאוד המאפשרת טיפול באזורים רגישים בקירות בצורה יעילה ומהירה. עבור עבודה מעין זאת, חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שיש להם ניסיון, ותק והמלצות וכן, שיש להם אישור לעבוד בגובה והם  מבצעים את העבודה בצורה הבטוחה ביותר שיכולה להיות.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!