עורך דין משרד הביטחון – מי צריך אותו?

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

השירות הצבאי הוא ללא ספק אחד התקופות המשמעותיות בחייו של כל אזרח בישראל. מדובר בשנים ארוכות שבני הנוער מקדישים עבור ביטחון המדינה ואזרחיה, ובהם הם צוברים חוויות וחברים אשר ילוו אותם למשך כל החיים. עם זאת, כאשר השנים חולפות מטבע הדברים החוויות נשכחות והחיים ממשיכים הלאה. אולם, ישנם אנשים רבים אשר סוחבים איתם נכויות מסוגים שונים אשר מלווים אותם למשך כל החיים. עורך דין משרד הביטחון הוא עורך דין אשר עוסק בעבודה אל מול משרד הביטחון ומסייע בתביעות שונות עבור הכרה בנכות הנגרמת כתוצאה משירות צבאי. למעשה, עו"ד משרד הביטחון עוסק בייצוג של חיילים (בין אם מדובר על חיילים משוחררים, חיילים המשרתים בסדיר או חיילים במילואים), סוהרים, שוטרים ושאר העובדים במערכת הביטחון, במקרה שיש להם תביעה אל מול משרד הביטחון או אחד הגופים הכפופים לו.

למה צריך עורך דין משרד הביטחון עבור תביעת נכות?

ישנם מקרים רבים בהם התביעה אל משרד הביטחון יכולה להיות מסובכת ללא סיוע מאיש מקצוע כמו עו"ד משרד הביטחון אשר מכיר היטב את התהליך ויודע כיצד לסייע לכם לזכות בתביעה. בין היתר מסייע עורך דין משרד הביטחון בנושאים הבאים:

  • הוכחה של קשר נסיבתי בין מחלה או פציעה לשירות הצבאי – תנאי הכרחי בכדי לקבל פיצוי כספי ותגמול חודשי.
  • ייצוג של החייל/שוטר בוועדה הרפואית מטעם משרד הביטחון, לרבות וועדה רפואית עליונה או מחוזית.
  • ייצוגן של משפחות שאיבדו את יקירם לצורך הכרת המדינה בהיותם "משפחות שכולות".
  • סיוע בקבלת אחוזי נכות גבוהים, וכן סיוע במקרה של החמרת המצב הרפואי לצורך עדכון אחוזי הנכות.
  • סיוע בקבלה של תגמולים מיוחדים כמו תגמול חפ"ר, תגמול נצרך או תגמול תט"ר.

זאת ועוד מקרים רבים נוספים שבהם הדרך הטובה ביותר בכדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של התביעה בצורה משמעותית אל מול משרד הביטחון היא פנייה אל עו"ד משרד הביטחון אשר מחזיק בידע ובניסיון הנדרש לצורך ביצוע התביעה בצורה הטובה ביותר.

האם חייבים עורך דין בשביל לתבוע את משרד הביטחון?

באופן עקרוני ניתן לבצע את תהליך התביעה לבד. אולם, תהליך התביעה של משרד הביטחון יכול להיות ארוך ומייגע, והדרך הטובה ביותר להגדיל את סיכויי ההצלחה ולגמור את הנושא בצורה מהירה וקלה, היא פניה אל עורך דין משרד הביטחון מנוסה ומקצועי אשר מלבד היותו עו"ד מקצועי אשר יעשה הכול בכדי לנצח בתביעה, יוכל גם ללוות אתכם לאורך כל התהליך ולסייע לכם לעבור אותו בצורה הטובה ביותר. לקבלת ייעוץ עורך דין משרד הביטחון לחצו כאן.

עורך דין

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!