למה חשוב רישיון עבודה בגובה בהרחקת יונים?

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

יונים עלולות להיות מטרד מעיק מאוד. הן אמנם מזוהות עם הרמוניה וזוגיות יציבה, ובתנ"ך היונה נבחרה לבשר על סיומו של המבול, אבל במציאות הן מביאות איתן לכלוכים, חרקים מזיקים, לשלשת ומפגעים תברואתיים. ישנן שיטות שונות להרחקת יונים, וגם מכנה משותף: הצורך ברישיון עבודה בגובה. בעמוד זה תמצאו הסברים מפורטים לגבי חשיבות הרישיון הנ"ל לצורך הרחקתן של היונים.

 

המקומות שבהם נמצאות היונים

היונה, כמו כל בעלי הכנף, מתעופפת ממקום למקום. בהתאם היא עלולה להימצא במקומות גבוהים מאוד: מסתורי כביסה בקומות גבוהות, מזגנים חיצוניים, גגות, פתחי אוורור במפעלים שממוקמים במרחק גדול מהקרקע, ועוד. אין דרך להרחיק יונים מבלי לשהות בפועל במקומות שאליהם היא עלולה להגיע, כדי להתקין בהם את האמצעים לסילוקן, ולכן רק מי שיש לו רישיון לעבודה בגובה יכול באמת להרחיק יונים מכל מקום.

 

מקסימום יעילות

סיבה טובה נוספת לכך שרישיון עבודה בגובה הוא משאב מתבקש עבור מרחיקי יונים הוא שיטות העבודה שלהם. ליתר דיוק, הצורך להתנהל במקסימום יעילות – גם כדי לסמן V על המשימה, הרחקת היונים, וגם כדי להשלים אותה בזמן קצר ככל האפשר, כדי שאפשר יהיה לגבות מחיר סביר עבור השירות.

בהתאם, במקרים רבים תתבצע הרחקת יונים בסנפלינג. על-מנת לבצע עבודות שונות בסנפלינג יש כמובן צורך ברישיון לעבוד בגובה, ועוד קודם לכן לעבור הדרכה מתאימה.

 

בטיחות ללא פשרות

ישנם כאמור מספר פתרונות אפשריים לבעיית היונים. חשוב להדגיש שהרחקת בעלי הכנף מתבצעת באמצעים הומאניים, מבלי לפגוע חלילה ביונה (או בכל סוג אחר של ציפור). בין הדרכים הנפוצות ביותר: התקנת רשת נגד יונים שפשוט חוסמת את הגישה שלהן למקומות שהן אוהבות להימצא בהם, התקנת דוקרנים שלא מאפשרים ליונים לעמוד על מעקות או מקומות דומים, קפיצים שגם הם כמו הדוקרנים לא מאפשרים ליונה לעמוד במקומות שבהם לא נרצה שתעמוד, ועוד. בכל השיטות האלה של הרחקת יונים צמיתות עשויה להתבצע עבודה בגובה, ובפרט כשמותחים רשת בגובה רב. על-מנת להבטיח את שלומם של העובדים, חובה לוודא שהם עוברים את ההדרכה הנכונה, ויודעים כיצד לשמור על עצמם ואיך להימנע מסיכונים מיותרים.

 

רצינות ומקצועיות

מעבר לכל השיקולים המקצועיים המשמעותיים, כדאי לדעת שרישיון עבודה בגובה הוא גם יתרון מבחינה שיווקית. קיומו של רישיון כזה, שניתן על בסיס מעבר הדרכה מתאימה, מעיד על מידת הרצינות של החברה. לקוחות שיודעים שלחברה יש רישיונות רלוונטיים יודעים שאפשר לסמוך עליה, ולכן יזמינו ממנה את השירות המבוקש – בדיוק כפי שרבים מזמינים את השירות של חברת סטופ יונים. במציאות שבה התחרות בכל התחומי הפעילות קשה, וכך גם לגבי שירות נגד יונים, אסור לוותר על אף משאב ועל אף יתרון, ובוודאי לא כזה שחשוב גם מבחינה בטיחותית.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!