שירותי ניקיון בגובה

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

בין אם מדברים על ניקיון זכוכית בגובה, ניקוי גגות או ניקוי בגובה של אלמנטים אחרים או שטחים, מדובר בעבודה המצריכה נטילת סיכון לא מבוטל. ומטבע הדברים, עבודות ניקוי בגובה תמיד יהיו יותר יקרות מאשר עבודות ניקיון על הקרקע. מה חשוב לדעת על השירות? המשיכו לקרוא. 

יחד עם גורדי השחקים שנבנים ברחבי תל אביב והבנייה הרוויה ברחבי הארץ, שירותי ניקוי בגובה הופכים פופולריים יותר ויותר. הם הופכים להכרח ככל שיותר ויותר אנשים גרים בבניינים רבי קומות, מה שעשוי להיות שירות הכרחי במבנים רבים ברחבי הארץ. שירותי ניקוי גובה יכולים להתבצע באמצעות סולם, באמצעות סנפלינג ובצורה ידנית. ומה לגבי ניקוי בגובה עם רובט? כן, שמעתם נכון, המשיכו לקרוא.  

שירותי ניקיון בגובה באמצעים מתקדמים 

אין ספק, עבודה ידנית היא תמיד חשובה, מוערכת וכולנו מכירים את היתרונות שבעבודת כפיים. אבל, וזה אבל ענק, בימינו הטכנו-דיגיטליים ניקיון בגובה יכול להיות מבוצע אפילו על ידי רובוט. כאשר משתמשים ברובוט, לרוב מניחים אותו על הגג כדי לנקות את הזכוכית בעזרת מנקה אלקטרוסטטי. 

הוא נקרא רובוט מטפס, מה שניתן לשלוח לגבהים עצומים מבלי לדאוג לנושאי בטיחות. ובין אם מדברים על צורת ניקוי ידנית או מתקדמת יותר, שירותי ניקוי גבהים הם שירות חיוני לכל נכס מגורים או מסחרי. הם דואגים שהבניין יהיה מטופח ובמצב טוב, מה שחשוב עבור איכות חייכם הכללית. 

שירותי ניקוי בגובה מונעים נזק מבני 

ניקוי זכוכית בגובה הוא תהליך של הסרת לכלוך, אבק וחלקיקים אחרים מפני השטח של זכוכית. הם יכולים להיעשות ביד או עם מכונת ניקוי, כאשר שירותי ניקוי גובה נחוצים במבנים מסחריים כדי למנוע נזק מבני בבניין. 

חשוב לזכור, נזק מבני הוא נושא משמעותי עבור מבנים רבים, והוא עלול להוביל לתיקונים יקרים. זו הסיבה שחשוב שיהיה שירות ניקיון בעל ציוד מתאים וידע על המבנה. המפתח למניעת נזקים מבניים הוא קיום שירות ניקיון שיודע להשתמש בציוד שלו ביעילות. 

מה צריכים לדעת אנשי מקצוע לניקוי בגובה? 

בין היתר, על אנשי המקצוע לדעת היכן נמצאים אזורים רגישים בבניין כך שיימנעו מפגיעה באזורים אלו בעת הניקוי. אם אי פעם ראיתם בניין שעבר ניקיון על ידי שירות ניקיון בגובה, בטוח שמתם לב לאמצעי הזהירות בהם נוקטים אנשי המקצוע. 

אם מדברים למשל על סנפלינג, אנשי המקצוע תמיד יבדקו ב-7 עיניים היכן המקום האידיאלי לקשירת החבלים והציוד שלהם. זאת, כדי לא לגרום חלילה לקריסה של אנטנות, דודי חשמל, מרזבים, סולמות גג ועוד. הדרך הנפוצה ביותר שבה שירותי ניקיון מונעים נזק מבני היא באמצעות הציוד והטכניקות הנכונות. הציוד הנכון כולל שואבי אבק, מטאטאים, מגבים וצינורות, מנופי סל, פיגומים לשירותי ניקיון בגובה ועוד. באופן עבודה זה, ניתן להבטיח שלא ייגרם שום נזק במהלך עבודת הניקוי. 

המידע נכתב בשיתוף פורטל טופ פולישינג – מציאת חברות ניקיון ופוליש במהירות.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!