הסרת מבנה מסוכן: האם זה אפשרי?

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

פינוי מבנה מסוכן הוא תהליך שניתן לעשות על ידי הריסת המבנה או על ידי פינוי שלו. הריסת מבנה נעשית לרוב כדי לצמצם את כמות השטח הדרושה לאחסון, כדי לפנות מקום לבנייה חדשה או כדי להפוך אזור בטוח יותר. מבנה מסוכן עלול להיהרס אם הוא מהווה איום מיידי או אם אין חלופה אחרת. מבנה מסוכן עלול להיהרס גם במסגרת יוזמה לביטחון הציבור. באירוע שקרה לאחרונה, הולך רגל נהרג מרכבת מתקרבת בגלל מבנה מסוכן. המקרה אירע כאשר הולך הרגל הלך על פסי הרכבת ולא שמע את קול הרכבת המתקרבת. רשויות הרכבת ניסו להסיר את המבנה הזה במשך שנים אך לא הצליחו.

הסרת מבנה מסוכן

הסרת מבנה מסוכן הזה חיונית לבטיחותם של הולכי הרגל, במיוחד אלו הסובלים מלקויות ראייה ואינם שומעים קולות של רכבת מתקרבת. פינוי מבנה מסוכן הוא מאוד מסוכן וצריך לעשות זאת בזהירות. הצעד הראשון הוא לוודא שהמבנה לא יתמוטט בזמן שאתה מסיר אותו. אם כן, אתה מסתכן בפגיעה בעצמך או בסובבים אותך. כדאי גם לוודא שיש ברשותכם ציוד בטיחות והכשרה מתאימים לפני תחילת תהליך ההסרה.

פינוי מבנה מסוכן הוא תהליך של הורדת מבנה או מבנה אחר שנחשב לא בטוח. זה יכול לנבוע מנזק מבני, שריפה או נזקי רעידת אדמה. על מנת להסיר מבנה מסוכן, יש להעריך אותו על ידי מהנדס לפני שניתן להתחיל בתהליך ההסרה. המהנדס יעריך את הבניין ויקבע כיצד יש להוריד אותו על מנת למזער כל סיכונים בטיחותיים. מבנה מסוכן הוא מבנה המהווה איום על בטיחות האנשים בסביבתו. זה עשוי להיות בניין נטוש, גשר או אפילו אסדת נפט. המבנים המסוכנים מוסרים בדרך כלל על ידי הריסה או פירוק. הריסה כרוכה בשימוש בחומרי נפץ כדי לשבור את המבנה לחתיכות קטנות. פירוק הבנייה מתבצע על ידי פירוק המבנה ופינוי שלו בחלקים לאורך זמן. פינוי מבנה מסוכן עלולה להיות משימה יקרה, גוזלת זמן ומסוכנת. הדרך הטובה ביותר להיפטר ממנו היא להרוס את המבנה או להוריד אותו בחלקים.

פינוי מבנה מסוכן

פינוי מבנה מסוכן מתבצע לרוב על ידי קבלן הריסה. הקבלן יהרוס את המבנה לגובה פני הקרקע או יסיר אותו מהאתר ויסלק אותו. הסרת מבנה היא תהליך של פירוק, חלק אחר חלק, עד שהוא כבר לא שם. הסיבות הנפוצות ביותר להסרת מבנים הן לפנות מקום למשהו חדש או לפנות מקום למבנים אחרים. תהליך ההסרה עשוי להיות יקר ולאורך זמן. זה משתנה בהתאם לסוג המבנה וכמה קשה לפרק אותו. פינוי מבנה מסוכן היא משימה מורכבת והיא צריכה להיעשות בצורה בטוחה. תהליך פינוי המבנה כולל שלבים רבים, החל מהתכנון הראשוני ועד להריסה הסופית. השלב הראשון הוא לזהות את סוג וגודל המבנה שיש להסיר. ניתן לעשות זאת על ידי ביצוע סקרי אתרים, שהם בדיקות שנערכות כדי לקבוע מה יש להסיר או לשנות. לאחר שהדבר נקבע, המהנדסים יכולים להתחיל לתכנן את תוכנית ההסרה. זה יכלול מידע על כמה כוח יהיה צורך וכמה זמן ייקח להסיר את המבנה בבטחה. חשוב לקחת בחשבון את כל אמצעי הבטיחות לפני תחילת העבודה – זה כולל הודעה לשירותי החירום ופינוי אזורים סמוכים לפני תחילת העבודה.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!