שלושה טיפים חשובים לבחירת יועץ בטיחות אש מקצועי ומנוסה!

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

 

שמירה על בטיחות היא עמוד הטווח המרכזי שאנו במן בטיחות ונגישות מקפידים עליהם בעבודתנו עם כל אחד ואחד מלקוחותינו. לכן, חשוב לנו להנגיש לכם מידע חיוני לשמירה על ביטחונכם, ביטחון המבנה שלכם וגם המשתמשים בו.

כל מבנה ציבורי, בין אם זה עסק פרטי, מרכז מסחרי, מבנה תעשייה, בניין משרדים, בית חולים וגם בנייני מגורים, חייבים על פי חוק לדאוג לקיום מערכות ותשתיות בטיחות אש למקרה של שריפה בתכנונו של יועץ בטיחות אש. אלו חייבות לעמוד בתקנים המחמירים הנדרשים על ידי הרשויות הרלוונטיות בראשן רשות הכבאות וההצלה. תקנות אלה משתנות בין מבנה למבנה בהתאם לקריטריונים שונים, בהם גודל המבנה ומפרט הבנייה שלו, שימושי המבנה, היקף התפוסה המלאה בו וכיו"ב. הגשת תכנית בטיחות אש מאושרת, היא חלק הכרחי בדרך להוצאת רישיון עסק ו/או היתר בניה.

איך בוחרים יועץ בטיחות אש מקצועי ומנוסה?

  • תעודות רשמיות והסמכה מקצועית – על מנת לעמוד בכל הדרישות לקבלת האישור הפורמלי, על בעל המבנה או העסק להיעזר בשירותיו של יועץ בטיחות אש מוסמך, בעל תעודת גמר מקורס "ממונה בטיחות אש" מטעם משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. זה התנאי הראשון וההכרחי לבחירה ביועץ בטיחות אש, בלעדי ההסמכה והתעודות המתאימות, הוא אינו יכול לשמש כיועץ בטיחות אש. תמיד בקשו לראות את התעודה המעידה על הסמכה מקצועית. מעוניינים להתייעץ ביועץ בטיחות מוסמך עם תעודות? התקשרו אלינו או השאירו את פרטיכם באתר.
  • ותק וניסיון במקצוע – תנאי חשוב נוסף לאחר שברור לכם שאיש המקצוע שבחרתם אכן מחזיק בתעודות המתאימות הוא לברר מה היקף הניסיון שלו. איש מקצוע בעל ותק רב, בעל ידע רב יותר ופיתח מיומנות עבודה שמאפשרת לו לבחור את מערכות ההתרעה והכיבוי המתאימות ביותר למבנה, איתור נקודות כשל שעלולות לסכן את המבנה ודייריו, התקנת מערכות כיבוי והדרכת צוות העובדים כיצד לפעול במהירות וביעילות בעת אירוע שריפה.
  • התמחות רלוונטית – כמו בכל תחום, גם כאן יש עדיפות גבוהה להעסקת יועץ בטיחות אש שהתנסה והתמחה בעבודה ובניית תוכנית בטיחות אש עבור סוג המבנה שלכם: בניין מגורים, מרכז מסחרי פתוח, קניון, מבנה תעשייתי, בית ספר וכיו"ב. אם למשל, אתם נמצאים בשלבים של פתיחת מסעדה, עדיף שתחפשו יועץ בטיחות אש עם ניסיון בעבודה עם מסעדות.

מן בטיחות ונגישות – מתאימה לכם יועץ בטיחות אש מומחה בדיוק לצרכים שלכם

אנו במן בטיחות ונגישות, בעלי ניסיון רב שנים בייעוץ ובנית תכניות אש, ביצוע סקרי אש והתקנת מערכות כיבוי והתרעה בסוגים שונים של מבנים ונשמח לייעץ לכם לקראת בחירת יועץ בטיחות אש המתאים ביותר עבורכם. התקשרו עוד היום או השאירו פרטי התקשרות באתר, ונשמח להעניק לכם שיחת ייעוץ ללא תשלום ולתאם עבורכם פגישה עם יועץ בטיחות אש לחצו כאן.

 

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!