מה זה הובלה עם מנוף ומתי צריך את זה?

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

הובלה עם מנוף הפכה בשנים האחרונות לחלק כמעט בלתי נפרד משירותי הובלה.

לא משנה אם אתם צריכים להוביל דירה, מקרר או רהיטים, קיים סיכוי סביר שתזדקקו לשירותי מנוף ואם כבר אתם מגיעים למצב הזה כדאי שתזמינו מנוף והובלה באופן הנדרש כך שלא תשלמו מחירים יקרים ולא תסתבכו עם מובילים לא מומלצים.

למה צריך מנוף הרמה?

מנוף הרמה הוא כלי עזר שמיועד לשאת חפצים באופן אנכי כך שניתן יהיה להכניס אותם לדירת מגורים או למשרד שממוקמים בבניין.

השוני העיקרי שבין מנוף הרמה לבין מנופים מסוגים אחרים הוא היכולת שלו לשאת חפצים באופן שונה ובמקום להניף אותם בצורה אופקית, מנוף הרמה עושה את זה בצורה אנכית.

שיטת העבודה הזאת מאפשרת להניח חפצים בכל דירה או משרד באופן מהיר ובלי להזדקק למעלית או להשתמש בחדר מדרגות.

באופן הזה המנוף מאפשר למעשה להוביל חפצים גדולים וכבדים שלא ניתן להעביר בחדר מדרגות או במעלית הן בגלל שהם גדולים מידי או כבדים מידי.

יתרה מכך הובלה עם מנוף נחשבת לבטיחותית במיוחד כל עוד מדובר ב מובילים מקצועיים שמוסמכים לכך. הסיבה לכך היא המהירות שבה ניתן להעביר חפצים מבלי להסתבך בנשיאה שלהם במיוחד במקומות מאתגרים כמו חדרי מדרגות או בניינים גבוהים.

על כן מנוף הפך להיות מרכיב מרכזי במרבית ההובלות בישראל הודות ליעילות ומהירות והבטיחות שהוא מציע.

מה זה מנוף הרמה?

מנוף הרמה הוא כלי שמיועד להנפה (הרמה) לגובה של חפצים.

מנופי הרמה להובלה מתאפיינים בכך שיש להם זרוע ארוכה שנפתחת לגובה ועל הזרוע הזאת מותקן מדף מיוחד שנע מלמטה למעלה וחוזר חלילה.

על המדף הזה מניחים את החפצים שרוצים להוביל אל הדירה או ממנה ובאמצעות שלט פשוט מרימים או מורידים את המדף לפי הצורך ופורקים את החפצים.

יש מנופי הרמה מסוגים שונים. יש כאלה שמותקנים במשאית ויש כאלה שנגררים ונחשבים לקומפקטים יותר וכאלה שמתאימים במיוחד לרחובות צפופים.

מעבר לכך ישנם מנופי הרמה להובלה בגבהים שונים כך שניתן להזמין מנוף הרמה לקומה רביעית אך באותו אופן ניתן לו להזמין מנוף גדול יותר שיכול להגיע עד לקומה 20, 30 ואפילו יותר מזה.

על מפעיל המנוף להחזיק ברישיון להפעלת מנוף וביטוח מתאים. בסופו של דבר הפעלת מנוף יכולה להיות חשופה לסיכונים רבים ועל כן חובה לעבוד עם מנופאי מקצועי.

מגוון הסיכונים שמנופאי צריך להתמודד איתם קשורים לסביבת העבודה שבדרך כלל נמצאת במרכזי הערים הצפופות עם קרבה לכבלי חשמל ותקשורת המתוחים בין העמודים שסמוכים לבניינים.

לפני הזמנת מנוף להובלה עליכם לוודא שמדובר במנופאי מקצועי עם רישיון מתאים וביטוח כך שתהיו בטוחים שההובלה תתבצע באופן מקצועי ובטוח.

במקרה של נזק לרכוש או פגיעה אחרת תוכלו להסתמך על הביטוח של המנופאי במידת הצורך ועל כן חשוב לוודא שאכן יש ביטוח כזה.

כמה עולה מנוף הרמה?

מחיר מנוף להובלה מתחיל ב-250 שקלים ויכול להגיע גם ל 400 או 500 שקלים.

שימו לב שהמחיר הוא שעתי כך שאם אתם מזמינים את המנוף יותר משעה אחת או חלק ממנה תצטרכו לשלם תעריף כפול או יותר בהתאם למספר השעות שנעזרתם במנוף.

לכן חשוב לעבוד באופן מסודר או להזמין את המנוף רק כאשר החפצים מוכנים בדירה או מחוצה לה.

באופן כללי המחיר של שעת מנוף נקבע לפי האורך של הזורע משמע אם תזמינו מנוף הרמה לקומה רביעית וחמישית תשלמו את התעריף השעתי הנמוך בעוד של אם תזמינו מנוף הרמה לקומה 30 התעריף יהיה גבוה יותר ויוכל להגיע גם כמה מאות שקלים עבור כל שעת עבודה.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!