כלי עבודה לעבודה בגובה

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

בשנים האחרונות קיימת תאוצה משמעותית בעבודות בינוי וניקיון חלונות אשר מבוצעות בגובה באמצעות סנפלינג. הדרך הקלה ביותר לתחזוקה השוטפת בבניינים רבי הקומות אשר צצים בכל מקום בארץ, מתבצעת על ידי עובדים מנוסים המבצעים את הפעולות הנדרשות באמצעות סנפלינג.

רכישת ציוד וכלי עבודה בטיחותי עבור עבודות בגובה

עובדים מיומנים העוסקים בתחום זה הם בעלי תעודת גולש אשר עברו בהצלחה קורס נרחב בנושא זה לאור המסוכנות של מקצוע זה. במהלך הקורס למדו העובדים את אופן האבטחה של הרתמות והחבלים כדי שידעו לבצע את פעולות האבטחה על הצד הטוב ביותר.

רכישת ציוד בטיחותי היא אחריות רבה, כיוון שיש לרכוש רק ציוד העומד בתקנים ובכל הדרישות

 סוגי הציוד המותאם לעבודה בגובה

בחנות כלי עבודה אפשר להתרשם מהיצע נרחב מאד של ציוד המתאים לעבודה בגובה כמו סוגים שונים של חבלים בעובי הנדרש ובהם קרדינות רתימה. קיימות ערכות של החבלים באורך של 10 או 20 מטר. כמו כן אפשר לרכוש מבחר רצועות עיגון ורתמות גוף, המותאמות לעובדים ובהן עד ארבע נקודות עיגון כדי ליצור אבטחה כפולה הן לנקודה המבוטנת על הגג והן לחבלים.

העובדים נעים ממקום למקום בכל בניין לאורכו ולרוחבו ובמקרים רבים עליהם לנוע מהקומה העליונה לקומה התחתונה תוך מעבר איטי בכל אחת מהקומות כדי לבצע פעולות שונות כמו איטום או ניקיון. לכן הם זקוקים לבולמי נפילה כדי שהמעברים הללו יבוצעו בדרך מבוקרת ומחושבת כדי שלא תהיה חלילה נפילה מגובה רב.

בנוסף לכך יש לבצע עבודות סנפלינג תוך שימוש בנעלים בטיחותיות כדי שהעובד לא יחליק עקב החומרים הרבים שבהם הוא משתמש כמו חומרי איטום שונים, צבע, חומרי ניקוי בדרגות חוזק שונות ועוד.

העבודה בגובה רב כוללת שימוש בקסדת בטיחות החל ברגע העלייה על הגג ועד תום העבודה בפרויקט. ההגנה המיטבית על הראש היא באמצעות הקסדה המגוננת עליו מכל כיוון אפשרי, כל עובד גובה חייב לעבור הדרכות עבודה בגובה

חנות כלי עבודה

בחנות איכותית אפשר לרכוש את כל הציוד הנדרש לעבודות בגובה רב, החל באזיקונים כדי לסגור פתחים שונים שלא יפריעו לעובדים במהלך הפרויקט, דרך הציוד הבטיחותי שהוא בטיב מעולה ומותאם לעבודה באקלים החם שלנו לאורך רוב ימות השנה.

לאור השחיקה והבלאי הנגרמים עקב החום הכבד, מומלץ להחליף מעת לעת את הציוד ולרכוש פריטים חדשים כדי לא להשתמש בציוד שאינו מחוזק.

כאן אפשר לקנות גם ציוד עזר כמו במות הרמה המחוזקות גם הן לנקודות העיגון המבוטנות על הגג אשר עליהן עומדים באופן יציב ומבצעים את הפעולות הנדרשות בכל היקפו של המבנה. או כיסאות שעליהן העובדים יושבים או נשענים במהלך העבודה בגובה, דבר המאפשר תנועתיות נוחה במיוחד והתמקדות בכל חלקי המבנה כדי ליצור עבודות מקצועיות ואיכותיות לשביעות רצונם של הלקוחות.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!