השכרת מנוף לעבודה בגובה

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

 

זקוקים לשירות של השכרת מנוף לעבודה בגובה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! דרכנו תוכלו להשכיר את המנוף המדויק לצרכים שלכם ולסוג העבודה בגובה אותה אתם צריכים לבצע בצורה קלה יעילה ופשוטה. צרו איתנו קשר והמומחים שלנו יחזרו אליכם במהרה ויתנו לכם מענה מלא לכל השאלות.

 

כאשר אנו צריכים לבצע עבודה בגובה מדובר באתגר של ממש ולכן אנו צריכים השכרת מנוף מתאים. יש היום סוגים שונים של מנופים בשילוב במות הרמה, סלים וכדומה. אחד הפתרונות היותר יעילים הוא בעצם משאית שלה מחברים מנוף הרמה. כל מה שצריך לעשות הוא לחבר את הסל לעגורן ההרמה ולצאת למשימה.

 

השכרת מנוף לעבודה בגובה מתי צריך את זה?

מנוף הרמה לעבודות בגובה של עשרות מטרים הוא שירות הכרחי במגוון של מצבים כמו למשל הרמת חומרי בניין, העלאת עובדים לגובה, מעברי דירה מורכבים, ניוד ציוד, גיזום עצים מגובה רב, תליית שלטים, עבודות חשמל בגובה ועוד בשל  מורכבות העבודה מומלץ לבחור בספק מנופים מקצועי כמו חברת תומר מנופים המתמחה בהשכרת כל סוגי המנופים במחרים מעולים.

 

השכרת מנוף לעבודה בגובה – כמה זה עולה?

מחיר ההשכרה נקבע לרוב לפי שעה ובהתאם לקריטריונים שונים כמו הגובה שעל המנוף לעלות כלפי מעלה, כמות האנשים שצריך בשביל ביצוע העבודה, סוג המנוף ומורכבות העבודה. המחיר הממוצע לשירותי מנוף של עד 5 קומות כולל מפעיל נע בין 300-500 שקלים לשעת עבודה. ככל שהעבודה בגובה עולה (מבחינת הקומות) המחיר עולה בהתאמה. לפעמים נהוג לתמחר את העבודה פר יום או פר פרויקט. זה מאוד משתנה בין חברה לחברה.

 

השכרת מנוף לעבודה בגובה- מה צריך לבדוק?

  1. בטיחות ואחריות – מדובר בעבודה סופר מורכבת הדורשת ידע והדרכה של מדריך עבודה בגובה, מקצועיות וניסיון. לא כל אחד יכול לעלות על מנוף ולכן כאשר אתם בוחרים חברה המתמחה בהשכרת מנופים עליכם לשים לב כי היא מחזיקה בכל האישורים הנדרשים להפעלת מנוף וכי העובדים עברו את כל ההכשרות הנדרשות לביצוע עבודות בגובה.
  2. מקום חניה – חשוב לשים לב שברגע שאתם מזמינים מנוף ליום ושעה מסוימת, המנוף צריך לחנות בסמוך לעבודה.
  3. סוגי מנופים – יש בשוק סוגים רבים ושונים של מנופים. לכן, חשוב להסביר לחברה את סוג העבודה, כמות וגודל הציוד, הקומה ופרטים נוספים כדי שתוכלו לקבל מענה מלא לצרכים שלכם.
  4. טכנולוגיה – היום יש מנופים ייעודיים המשלבים טכנולוגיה מתקדמת כמו למשל מנוף סל עם מערכת אבטחת עומס, חיישני התראה מומנט ומשקל, שסתומי בטחון כפולים, מערכת הידראולית לשליטה מדודה ועוד.
  5. זמינות ומגוון בצי – לפני שאתם בכלל מזמינים את המנוף עליכם לוודא את רמת הגמישות והזמינות של החברה. לחברות שיש רק מנוף אחד או שניים, רמת זמינות נמוכה וגם לא תמיד ניתן יהיה להתאים את סוג המנוף לסוג העבודה שעליכם לבצע.

 

 

לפרטים נוספים אודות השכרת מנוף לעבודות בגובה צרו איתנו קשר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!