גיזום עצים גבוהים

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

גיזום הוא הסוג הנפוץ ביותר של גינון וטיפול בעצים. זה כולל חיתוך חזרה של ענפים וגבעולים לגובה רצוי, כאשר זה נעשה כדי להקטין את גודלו הכללי של העץ. ניתן לעשות זאת למטרות אסתטיות או להגביר את בטיחות התושבים. כמו כן, רוב העצים צריכים גיזום כדי להמשיך לצמוח באופן בריא ואיתן.

כאשר גוזמים עצים גבוהים, חשוב קודם כל לקבוע אילו ענפים או גבעולים יש להסיר ואילו מהם יש להשאיר. לדוגמה, אם אתה רוצה שהעץ שלך יהיה בעל צורה יותר סימטרית, תצטרך להסיר את כל הענפים שצומחים מצד אחד של הגזע. אם אתה רוצה את חופת העץ שלך (האזור שבו גדלים עלים) מודגשת ובעלת נפח, ייתכן שיהיה עליך להסיר חלק מהענפים התחתונים באזור זה. הנה כל מה שיש לדעת על גיזום עצים:

 

מה יש לדעת על גיזום עצים?

יש לדעת כי, גיזום עצים הוא סוג של גיזום שנעשה כדי להפחית את גובה העץ ואת היקף הצמיחה שלו. זה נעשה בדרך כלל כאשר העץ הגיע לגובה המרבי שלו והענפים ארוכים מדי עבור השטח הפנוי. כמו כן, גיזום עצים בגובה נעשה כדי לשמור על בריאותם של העצים, על אסתטיקה נכונה ובטיחותם של אנשים הנמצאים בקרבת אותו עץ.  ישנם סוגים רבים ושונים של עצים שניתן לגזום בגובה כולל עצי מחט, עצים נשירים ועצי פרי עד. ולרוב, עצים גבוהים הם היקרים ביותר לאחזקה. הם גם דורשים את מירב הזמן והמאמץ כדי לשמור על בריאותם ומראה טוב ונכון.

 

האם צריך גיזום עץ באמת? ואם כן, כיצד עושים זאת?

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לשקול האם באמת כדאי לשמור על העצים שלכם בגובה גבוה מדי לבריאותם, או שעדיף לגזום אותם לגודל שניתן לנהל ללא בעיות. ניתן לגזום עצים גבוהים במספר שיטות, אך זו שהכי מעשית במקרה של עצי פרי למשל, תהיה גיזום בעזרת חברת גינון מומלצת. לבירור מחיר גיזום עצים ראו.

שימו לב, לא כל חברת גינון רשאית לספק שירות גיזום עצים בגובה או כריתת עצים. בכדי לכרות או לגזום עצים, יש צורך בהסמכה מיוחדת בתחום. כמו כן, יש לקבל אישור מקק"ל ומהמדינה כדי לכרות עצים. שיטה זו כרוכה בכריתת ענפים מלמעלה למטה, מה שגורם לחדירת אור רב יותר דרך חופת העלים. שיטה זו של גיזום עצים בשימוש במשך מאות שנים.

 

יש לדעת מהי התקופה הנכונה בשנה לגיזום

גיזום הוא תהליך של צמצום צמיחת הצמח מעל פני הקרקע כדי לשמור על בריאותו וצורתו. זה יכול להיעשות בצורה של דילול או גיזום. כמו כן, יש לזכור כי, גיזום עצים גבוהים הוא משימה קשה. חשוב לדעת מהי התקופה הטובה ביותר בשנה לעשות זאת וכיצד לגזום אותם נכון. ודבר אחרון, תמיד יהיה חשוב לבצע השוואת מחירים בין גוזמי עצים מומלצים.

בקרו בגיזום בישראל כעת – https://www.gzm.co.il

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!