קורס עבודה בגובה מחיר

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

אנו מציעים לכם קורס עבודה בגובה במחיר מעולה עם המדריכים מקצועיים ומנוסים בפריסה ארצית

קורס עבודה בגובה מחיר

הסיכון בעבודה בגבהים תופס מקום עיקרי בשנים האחרונות. עקב ריבוי תאונות העבודה הרבות, החליטה מדינת ישראל למנוע סיכונים מיותרים, פציעות ואבדות באמצעות קורס עבודה בגבוה. באמצעות קורס עבודה בגובה מחיר ניתן לקבל קורס במחיר נוח שייתן לעובדים את כל המידע שהם זקוקים לו בעת עלייתם לעבודה בגובה.

מהו קורס עבודה בגובה מחיר זול או יקר? 

קורס עבודה בגובה עם מדריך מוסמך לעבודה בגובה מחיר הוא קורס אשר נועד לכל מי שמעוניין לעבוד בעבודות עבודה בגובה בסוגי עבודה שונים. עם קורס עבודה בגובה מחיר לא יקר, ניתן להעביר לעבוד את כל הידע שהוא צריך לדעת בעת עבודות בשטח. מכיוון שרוב העבודות בשטח נגמרות עקב חוסר ידע מספיק בתפעול המכשירים ושימוש באמצעי מיגון מתאימים. באמצעות קורס עבודה בגובה מחיר שפוי ניתן לדעת כיצד להתמודד עם סכנות בשטח וכן למנוע תאונות עבודה שמסתיימות בפציעה או במוות של העובד.

למי מיועד קורס עבודה בגובה ?

קורס עבודה בגובה מחיר משתלם מתאים לכל מי שמעוניין לעבוד בעבודות בגובה של 2 מטרים או לעבודות קרקע במשטח הנמצא בעומק של 2 מטרים ויותר. תקנות אלה הם תקנות מחייבות של משרד התמ"ת וכן של מדינת ישראל. התקנות נועדו למנוע תאונות עבודה של העובדים אשר מסתיימות בפציעה או במוות וכן להגן על העובדים במהלך עבודתם בשטח. ביצוע העבודה בהתאם לתקנות העבודה בגובה מונעת מקרי מוות מיותרים וכן נותנת לעובד את כל הידע שהוא צריך לדעת בעת סכנות בשטח בהן הוא נתקל בעבדותו. לא תמיד העובדים יודעים על להתמודד בגובה עם סכנות שצצות להן באופן פתאומי, הקורס עבודה בגובה מחיר משתלם נותן להם מידע עשיר לגבי ביצוע עבודתם בשטח וכל משתתף מקבל רישיון עבודה בגובה. באמצעות תרגול מעשי בקורס עבודה בגובה הם לומדים כיצד להתמודד במצבים שונים שהם לבד, איך להתגונן במצבים אלו ועוד.

מי מעביר את קורס עבודה בגובה ובאיזה מחיר ?

את קורס עבודה בגובה מחיר מעביר מדריך עבודה בגובה מוסמך אשר עבר הדרכות למדריך מוסמך. במהלך הקורס מתנסים העובדים בשטח על מנת לצבור ניסיון ולהבין איך לעבוד נכון בגובה, וכיצד להתמודד עם סכנות קיימות בשטח תוך כדי מיגון נכון אשר שומר על בטיחותם בגובה. לאחר סיום הקורס בהצלחה הם מקבלים אישור עבודה בגובה אשר מאפשר להם לעבוד בעבודות בגובה בהתאם לסוג העבודה שהם עובדים. ההדרכות בקורס מחולקות לסוגי העבודה השונים, כך שבסיום כל הדרכה מקבל העובד את ההסמכה בתחום בו הוא עובד.

מחיר קורס עבודה בגובה

קורס עבודה בגובה הוא חובה לכל מי שרוצה לעסוק במקצועות העבודה בגובה. קורס עבודה בגובה מחיר עולה 2,500 ₪ במידה ומדובר על כתה עם עשרה משתתפים. אך אם מדובר על הרשמה באופן פרטי ניתן לקבל הנחה עבור קורס עבודה בגובה במידה והמשתתף לומד עוד קורס נוסף באותו מוסד לימודים. חיילים משוחררים יכולים ללמוד את המקצוע באמצעות הפיקדון שהם מקבלים מהצבא. כמו כן, הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה משתתפת בעלות של 75% מעלות הקרוס לחברים אשר חברים באיגוד הקבלנים הדרכה בגובה.

אילו תעודה ניתנת בסיום קורס עבודה בגובה?

בסיום קורס עבודה בגובה  לאחר שהמשתתפים בו עברו הדרכות מעשיות ועיוניות כאחד, הם מקבלים תעודת הסמכה באישור משרד התמ"ת, תעודה זאת תקפה עד לשנתיים ויש לרענן אותה בסיום פקיעתה. לכן אם הסתיים הזמן ועבוד לא חידש את התעודה הוא לא רשאי לעבודות בעבודות בגובה ולא יחש כמוסמך לעבוד. לכן חשוב לשים לב לפקיעת התעודה ולחידושה.

אנו בעידן בגובה החברה המובילה בישראל להעברת הדרכות עבודה בגובה ובמחירים המשתלמים ביותר

פנו אלינו היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולתיאום הדרכת עבודה בגובה

קורס עבודה בגובה- כל מה שאתם צריכים לדעת

המחיר הגבוה שגובה העבודה בגובה בשנים האחרונות גרמה לכך שיש צורך בהדרכות מעשיות ועיוניות על מנת להגן על בטיחות העובדים. באמצעות קורס עבודה בגובה ניתן למנוע פציעות ומקרי מוות רבים ומיותרים.

מהי עבודה בגובה?

עבודה בגובה היא עבודה  אשר מתבצעת מעל גובה של 2 מטרים או בקרקע מתחת ל- 2 מטרים. בעבודה מסוג זה ישנה סכנה לנפילה מגובה אשר מסתיימת לרוב בפציעה או מוות. באמצעות קרוס עבודה בגבוה ניתן לתרגל באופן מעשי ועיוני כיצד לעבוד בשטח, איך להתמודד עם סכנות ואמצעי המיגון המתאימים לסוג העבודה, וכך למעשה להגן על חיי העובדים שלנו בעת ביצוע העבודה. עבודה בגובה כוללת: משטח לא מוגדר ללא מעקה תקני שיש בו סכנות נפילה, עבודה מעל 2 מטר שיש בה סכנת נפילה, עבודה מתוך סל הרמת אדם או במה מתרוממת או פיגום ממוכן, וכן כל עבוד אשר מצריכה את הטיית הגוף מעל 45 מעלות מעבר למעקה או גידור תקני.

מהו קורס עבודה בגובה?

קורס עבודה בגובה הוא קורס שנועד לכל מי שמעוניין לעבוד בעבודות גובה. על מנת לעבוד בנושא בו העובד מעוניין, עליו לעבור קורס עבודה בגובה אשר אורך 5 ימים ומתבצע פעם בשבוע בשעות הערב. בקורס לומד העובד כיצד לתפעל את מכשירים שבהם הוא עובד, כיצד להתמודד עם סכנות, כיצד לאתר סכנות בשטח, באילו אמצעי מיגון להשתמש ועוד. בתום הקורס ולאחר שעברה בהצלחה את המבחנים בקורס מקבל העובד תעודת הסמכה לעובד מוסמך בגובה אשר תוקפה לשנתיים. לאחר שנתיים עליו לחדשה באמצעות רענון הדרכות לעבודה בגובה.

מי צריך לעבור קורס עבודה בגובה?

את קורס עבודה בגובה צריך לעבור כל משתתף בקורס אשר מעוניין לעובד בעבודות שמתבצעות בגובה של 2 מטרים. ללא קורס עבודה בגובה לא יכול העובד לקבל אישור עבודה בגובה ולעבוד בעבודה זאת. מטרת הקורס היא לגרום לכך שהעובד ידע לפעול בהתאם לתקנות העבודה בגובה על מנת לשמור על עצמו במהלך העבודה.

למה נדרשת הדרכה בעבודה של מדריך?

ההדרכה של מדריך מוסמך לעבודה בגובה נדרשת מכמה סיבות עיקריות שהן:  ראשית, המדריך לעבודה בגובה למד קורס מדריך מוסמך לעבודות בגובה ויש לו את כל המידע המעשי והעינוי שהעובד צריך לדעת. שנית, המדריך לעבודה בגובה בוא בעל ידע רב בתחום וניסיון ובאמצעות העברת ידע זה ותרגול ניתן להכין את העובד להיות עובד מוסמך בגבוה בהצלחה. שלישית, המדריך לעבודה בגובה יודע למה העובדים זקוקים בעת עבודתם, הוא מתרגל איתם בשטח כיצד להתמודד עם סכנות, איך להיות ממוגנים עם אמצעי מיגון נכונים ועוד.

אם לא מבצעים רענון הדרכה לעבודה בגובה מה קורה?

במידה והעובד לא חידש את תוקף תעודת ההסמכה שלו בתור עובד מוסמך לעבודות בגבוה, הוא אינו יכול לעבוד בעבודה ואינו נחשב עובד מוסמך לעובדות גבוה. לכן חשוב להקפיד ולחדש את תעודת ההסמכה בטרם פקיעתה על מנת להמשיך ולעבוד בעבודה.

אילו מקצועות עבודה בגובה נדרשים לעבור את הקורס?

מאחר שכל העובדים לא עוסקים באותם מקצועות וישנם לא מעט סוגי מקצועות, יש להתאים את סוג המקצוע להדרכה שעובר העובד. כך למשל עובד אשר עובד עם סולמות יעבור הדרכה לעבודה עם סולמות, ואילו מתקין גגות רעפים יעבור הדרכה ותרגול מעשי בגגות רעפים ולא בתחומים אחרים.  המקצועות שנדרשים לעבור קורס עבודה בגובה הם: מתיקני גגות, עובדים על גגות איסוכרית, עובדים בהתקנת והרכבת קונסטרוקציות, עובדים על פיגומים, עוברים על במות הרמה, עובדים בחללים מוקפים, עובדים על סולמות עבודה.

מהו אישור עבודה בגובה?

אישור עבודה בגובה הוא אישור לביצוע עבודות בגובה בשטח, אשר כרוכות בסכנת נפילה. העבודות הינן בגובה 2 מטרים. נפילה מגובה כזה מסתיימת או בפציעה קשה או במוות. לכן אישור העבודה מתקבל רק לאחר שמסיים העובד את הקורס שכולל חומר עיוני ותרגול מעשי בשטח בהצלחה. לאחר מכן הוא מקבל תעודת הסמכה שהוא עובד מוסמך בתחום עבודות בגבוה, ואישור עבודה עם תוקף של שנתיים אותו הוא צריך לחדש לאחר שנתיים באמצעות רענון הדרכות בעבודה בגבוה. ללא השתתפות ברענון הדרכות בגובה לא יחודש תוקף האישור מדריך עבודה בגובה והעובד לא יוכל לעבוד בעבודתו ולהיות עובד מוסמך בעבודות בגבוה. לכן חשוב לחש את אישור העבודה לפני תוקף פקיעת הזמן.

אילו נושאים נלמדים קורס עבודה בגובה?

בקורס עבודה בגבוה נלמדים הנושאים הבאים: סכנות וסיכונים בעת העבודה, ציוד מגן אישי בעת העבודה בגובה אשר מותאם לעובד, ההשפעות הגורם האנושים לגרימת תאונות עבודה, הסכנות בהן נתקל העובד בעת עבודתו, כיצד להתמודד עם הסכנות השונות בעבודה, כיצד להיות מוגנים בצורה הטובה ביותר ועוד. כל הנושאים מתורגלים מעשית בשטח ועיונית, כך שבסיום הקורס על העובדים להיבחן בחומר הנלמד ולעבור אותו בהצלחה.

תקנות העבודה בגובה

צמ"א- ציוד מגן אישי אשר מיועד לעובדים בעבודות גובה.

הדרכה למצבי עבודה שונים- הדרכה על עבודה עם סולמות, סלים להרמת אדם מתוך בימות מתרומות ופיגומים ממוכנים, הרמה מעל פיגומים נייחים, מעל גגות, מעל מבנה קונסטרוקציה בתוך מקום מוקף וכן טיפול בעצים וגיזום, הקמת בימות, התקנת מערכות תאורה והגברה ועוד.

הדרכות עבודה בגובה- ההדרכות המקצועיות למניעת אסון בשטח

עם הדרכות עבודה בגובה ניתן למנוע אסונות בשטח בקלות רבה. הדרכות הבטיחות לעבודה בגובה מתקיימות בבית העסק ומועברות ע,י מדריכי בטיחות מוסמכים שעברו ההכשרה מיוחדת בתחום הבטיחות בעבודה לגובה. ההדרכה מועברת בהתאם לדרישות התקנות ובהתאם להנחיות מפקח העבודה, הן מועברות באמצעות מצגת ובשימוש בתמונות וסרטונים שונים. בסיום ההדרכה מקבל העובד תעודת הסמכה לעבודה בגובה למשך שנתיים וכרטיס מהודר לארנק ובו אישור על ההכשרה שעבר וההסמכה לעבודה בגובה.

חשיבות הדרכות עבודה בגובה

באמצעות הדרכות עבודה בגובה המעוברת על ידי מדריך לעבודה בגובה ניתן להעביר את החומר לעובדים בצורה היעילה והטובה ביותר. ההדרכות ממחישות לעובדים את הסכנות בשטח וממה עליהם להיזהר ומראה את אמצעי המיגון שיש להשתמש בהם בהתאם לסוג העבודה. ההדרכה מנסה להפנים בתת מודע של העובד כיצד להיזהר ולהימנע מסכנות מיידיות בשטח, כיצד המיגון עוזר לו להתגונן מפני הסכנות ולשמור על בטיחותו במהלך העבודה. ההדרכה מועברת ע"י מדריכי בטיחות מוסמכי אשר עברו הכשרה בתחום ויודעים אלו סכנות ישנם בשטח וכיצד ניתן למנוע אותם. הודות להדרכות עבודה בגובה ניתן למנוע מקרי מוות ותאונות מיותרות ולהגן על חיי העובד בעת עבודתו. הדרכות עבודה בגובה הגיעו בגלל תאונות העבודה הרבות בשטח אשר לא נתנו לעובדים מספיק מידע כיצד לעבוד נכון, להישמר מסכנות ולהתגונן עם אמצעי מיגון בצורה הנכונה, בסוף קורס עבודה בגובה יקבלו תעודה התקפה לשנתיים.

מי צריך לעבור הדרכות עבודה בגובה?

ההדרכות נועדו לכל מי שרוצה לעבוד בעבודות בגובה של 2 מט' מעל פני האדמה. ללא הדרכות עבודה והצלחה במבחנים התיאורטיים והמעשיים בשטח אשר מתורגלים בהדרכה, העובד אינו יכול להתחיל לעבוד בעבודות אלה. חשוב מאוד שכל עובד יבין לאיזה עבודה הוא נכנס, מהן הסכנות, כיצד עליו להתמודד איתן בשטח וכיצד להתגונן נכון בטרם סיים את עבודתו בגובה.

האם כולם חייבים לעבור את ההדרכות עבודה בגובה?

ההדרכות לעבודה בגובה הם חובה לכל עובד שרוצה לעבוד בעבודות גובה של מעל 2 מטר. ההדרכות מעבירות חומר רב בתחום העבודה שעל העובד לעבוד לפיו כמקובל בחוק. הדרכות אלה הגיעו בגלל העלייה במספר התאונות בשנים האחרונות. הודות להדרכות אלה העובדים יודעים טוב מאילו סכנות להתגונן וכיצד ואיך לפעול על מנת לא ליפול למטה. ההדרכות מגינות על חיי העובד וגם מקלות על המעסיק שלו, שמחויב להישמע להוראות גם כן ולספק לעובד שלו את אמצעי המיגון המתאימים ביותר על מנת לעבוד. מעסיק אשר עובר על תקנות החוק צפוי לעונש וקנס.

למה הצורך בהדרכות עבודה נחוצות כל כך?

הצורך בהדרכות עבודה נחוצה מכיוון שבשנים האחרונות חלה עליה בתאונות העבודה של העובדים וזאת עקב חוסר ידע בעבודה וכן חוסר ידע בהתגוננות נכונה. עם הדרכות עבודה ממוקדות בהתאם לסוג העבודה ניתן לשמור על חיי העובד ולמנוע תאונות מיותרות שמסתיימת במוות. אומנם העבודות בגובה חשובות מאוד, אך חיי העובד חשובים לא פחות מהעבודות.

מה מלמד מדריך בגובה את העובדים?

מדריך בגובה מלמד את העובדים בקורס עבודה בגבוה את הנושים הבאים: כיצד לעבוד עם רתמה, כובע מגן, כיצד לבלום נפילות מהגובה ולמנוע אתן, קווי עיגון, נקודות עיגון, בולמי נפילה, בלימת נפילה מערכות ציריות, מניעת נפילה מערכות ריסון. החומר נלמד בכתה וכן לאחר מכן מתרגלים כל נושא ונושא בשטח. באמצעות קורס זה ולאחר מכן רענון הדרכה לומד מתרגל העובד כל הזמן את החומר בשטח, וכך למעשה הוא יודע מה עליו לעשות בעת סכנה בשטח או בנושאים אחרים שהם הוא נתקל. בדומה לרענון קורס נהיגה, כך גם רענון תקנות העבודה בגובה עוזרת לעובד להגן עליו וכן להזכיר לו כל הזמן כיצד הוא צריך לפעול על מנת לא להיות מעורב בתאונות עבודה שקשות שמסתיימות בפציעה קשה או מוות.

קורס עבודה בגובה מחיר

באילו מקומות ניתן לבצע את קורס עבודה בגובה ?

את הקורס עבודה בגובה ניתן לעשות במוסדות לימוד ובחברות שונות ברחבי הארץ אשר עומדים בדרישות התמ"ת. דרישות אלו כוללות: ידע בתפעול במות הרמה, סולמות, גגות, פיגומים, מקום  מוקף, רמפות ועוד. כמו כן, הם חייבים לדעת כיצד לתפעל את הציוד הנדרש לעבודה, מהן שיטות העבודה המעשית בשטח, וכיצד יש להתייחס לאלמנטים שונים שיכולים לסכן את חייהם כמו למשל התחשמלות. חשוב שתבררו אילו מוסדות וחברות קרובים לאזור מגוריכם ותרשמו אליהם בהקדם האפשרי על מנת שתוכלו להתחיל את הקורס כמה שיותר מהר ולקבל תעודת הסמכה לכך. כמו כן, אל תשכחו שללא חידוש ההסמכה לא תוכלו לעבוד בתור עובדים מוסמכים בגובה.

 

כל הנושא של עבודה בגובה הוא באחריות משרד התמ"ת, והוא גם הגורם שמאשר את מוסדות הלימוד שיכולים להעביר קורס הדרכה לעבודה בגובה. מוסדות אלה יכולים להיות רשמיים כדוגמת מכללות המלמדות את מקצועות הבנייה, והם יכולים להיות גם גורמים פרטיים שמספקים שירותי ייעוץ בענף הנדל"ן, ובמסגרת זו גם מעבירים קורסים מקצועיים שונים בתחום.

מה כולל קורס הדרכה לעבודה בגובה?

במסגרת קורס הדרכה לעבודה בגובה, לומדים התלמידים את כל נושא הבטיחות בעבודה בגובה, וכן לומדים את מרכיב ההדרכה ועמידה מול כיתה. בכלל זה, לומדים התלמידים על חשיבות הבטיחות, האופן בו יש להטמיע את חשיבת הבטיחות בקרב העובדים כחלק משגרת העבודה שלהם, אמצעי בטיחות המיועדים לשמור על בטיחותו של העובד עצמו ועל בטיחותם של הסובבים אותו והעוברים והשבים, טכניקות לשמירה על בטיחות וזהירות בגובה, אמצעים לעבודה בגובה לרבות אמצעי הנפה, הרמה, תלייה וטיפוס, עזרים שמיועדים לסייע לעובד בגובה לשמור על כליו צמודים אליו ולמנוע נפילה של כלי באופן שעלול לסכן עוברים ושבים וכן הלאה.

כאמור, במסגרת הקורס לומדים הסטודנטים גם את נושא ההדרכה והעמידה מול כיתה. הסטודנטים לומדים כיצד להכין מערך שיעור, כיצד לבנות שיעור על פי שלבים ומתודולוגיה קבועה מראש, כיצד לטפל בהפרעות, כיצד לעמוד מול כיתה ולנהל שיעור וכן הלאה.

 

היכן ניתן ללמוד את הקורס?

קורס הדרכה לעבודה בגובה הוא קורס שנלמד במסגרת מוסדות לימוד רשמיים בענף הבנייה, כדוגמת מכללות פרטיות וציבוריות המלמדות את מקצועות הבנייה, וכן במסגרות פרטיות של חברות העוסקות בתחום הנדל"ן, ובתוך כך מעבירות קורסים מקצועיים בתחום. יחד עם זאת, לא כל אחד רשאי להעביר את הקורס ולא כל אחד יכול להסמיך את בוגרי הקורס. לשם כך נדרש אישור מיוחד ממשרד התמ"ת, אישור שמכשיר את המקום להעביר קורס הדרכה לעבודה בגובה, ומעניק לו גם את הסמכות להסמיך את בוגרי הקורס.

 

מה ניתן לעשות עם תעודת ההדרכה שמקבלים בתום הקורס?

בוגר שסיים קורס עבודה בגובה יכול להיכנס באופן מיידי למסלול של עבודה בתחום, ולרשותו עומדים מספר ערוצים. ניתן כמובן להשתלב באחד ממוסדות הלימוד השונים אליהם נשלחים פועלי בניין על מנת ללמוד את נושא העבודה בגובה, וניתן לבחור בערוץ של הענקת הכשרות, אימונים וימי עיון לעובדים בחברות בנייה. ככלל, כל עובד שעולה לעבודה בגובה חייב לעבור הכשרה בסיסית בתחום, והכשרה זו ניתנת על ידי מדריכים מוסמכים בלבד. כמו כן, חברות בנייה עורכות ימי עיון וימי ריענון לעובדים שלהן, וגם את הימים הללו מעבירים מדריכים מוסמכים כדוגמת בוגרי קורס הדרכה לעבודה בגובה.

 

קורס הדרכה לעבודה בגובה באישור משרד התמ"ת, מעניק תעודת סיום המסמיכה את הבוגרים להדריך עובדים ופועלי בניין בנושא העבודה בגובה, הן בהיבטים המקצועיים והן בהיבטי הבטיחות של העובד בגובה ושל סביבתו.

 

 

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!