קורס מדריכי עבודה בגובה במרכז

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

קורס מדריך עבודה בגובהאם האפשרות של עבודה בתחום הבטיחות והדרכת פועלים ועובדים בנושא עבודה בגובה מדברת אליכם, תוכלו למצוא קורס מדריכי עבודה בגובה במרכז הארץ, לקבל את ההסמכה הנדרשת ולהפוך למדריכים מקצועיים בתוך מספר חודשים. הדרכת עבודה בגובה הוא נושא בטיחותי חשוב וככזה מפוקח על ידי משרד התמ"ת שמסדיר את נושא מוסדות הלימוד שרשאים להסמיך מדריכים בתחום. שימו לב שאתם בוחרים את מוסד הלימודים המתאים.

במה עובדים מדריכי עבודה בגובה?

בוגרי קורס מדריך עבודה בגובה במרכז הארץ או בכל אזור אחר, יכולים להשתלב בשורה של משרות בענף הבנייה והנדסת הבניין או לנהל עסק עצמאי שעובד מול קבלני בניין, קבלני תשתיות וחברות הנדסה. לאחר סיום הקורס, תקבלו תעודה המסמיכה אתכם מטעם משרד התמ"ת, וזאת בתנאי כאמור שלמדתם במוסד לימודים שנמצא בהסדר עם התמ"ת סביב נושא זה, ומקפיד להעביר בתכנית הלימודים את כל הנושאים שהגדיר משרד התמ"ת. עם תעודת ההסמכה בידכם, תוכלו להשתלב בחברות המספקות שירותי ייעוץ והדרכה לענף הבניין וענפי התשתיות, וכן תוכלו להקים עסק הדרכה עצמאי שעובד בשיתוף פעולה עם קבלני בניין, חברות הנדסה וכדומה.

מה נלמד במסגרת קורס מדריכי עבודה בגובה במרכז?

קורס מדריכי עבודה בגובה במרכז, כולל את כל נושאי הלימוד שהגדיר התמ"ת כתנאי לקבלת ההסמכה הנדרשת, ולעיתים אף מעבר לכך. ככלל, לומדים הסטודנטים על סוגי עבודות בגובה, הסכנות והסיכונים במסגרתם מבוצעת עבודה בגובה, אמצעי בטיחות שעומדים לרשות העובדים ואופן תפעולם ותחזוקתם, כללי בטיחות שיש לשמור עליהם בעבודה בגובה, ניהול נושא הבטיחות בארגון ומול צוותי העובדים וכמובן למידה של כל נושא ההדרכה, הכנת מערך שיעור ועמידה מול כיתה בשיעורים פרונטליים ומעשיים.

למה דווקא במרכז?

משרד התמ"ת נמצא בהסדר עם שורה של מוסדות לימוד ומכללות המציעות את מקצועות הבניין והתשתיות, וכן עם חברות ייעוץ המציעות את הקורס. גופים אלה פזורים בכל רחבי הארץ, אם כי מרביתם מרוכזים באזור המרכז. בנוסף לכך, גם מרבית העבודה שתעמוד לרשותכם לאחר שתסיימו את הלימודים מרוכזת באזור המרכז, כך שיש היגיון בחיפוש קורס מדריכי עבודה בגובה במרכז המעביר קורס עבודה בגובה, ותחילת יצירת נטוורקינג שיוכל לשמש אתכם לאחר מכן כשתצאו אל עולם התעסוקה.

קורס מדריך עבודה בגובה

עבודה בגובה היא אחת הסיבות העיקריות לתאונות עבודה אשר קורות במקום העבודה. כל עבודה אשר מעל 2 מטרים וקיימת בה סכנה ממשית לחיי העובד מחייבת הכשרה מתאימה.  במסגרת הדרכת העבודה בגובה לומדים העובדים דרכים שונות למניעת תאונות עבודה בשטח, כך שברגע שעובד מקבל את המידע המתאים שעוזר לו למנוע תאונה ולשמור על בטחונו האישי, הוא מבין את הסכנות השונות בעבודה ומתייחס אליהן בהתאם. כל מי שרוצה להיות מדריך לעבודה בגובה עליו לעבור קורס מדריך עבודה בגובה. רק לאחר סיום הקורס בהצלחה ניתן להיות מדריכי גובה.

מהו קורס מדריך עבודה בגובה?

קורס מדריך עבודה בגובה הוא קורס שנועד להכשיר עובדים לעבודה בטיחותית ונכונה בשטח, עקב תאונות העבודה המרובות. בקורס לומדים לשים דגש על כללי הבטיחות המתאימים לכל המקצועות והעבודות השונות בגובה. בקורס נחשפים לסוגים שונים של עובדות בגובה אשר כוללים: גולשי מעטפת, מתחזקי מבנים, מטפסי תרנים, סולמות וכלי עבודה הדורשים להיות בגובה של מעל 2 מטר ואשר יש סכנה בהם לעובדים. מטרת הקורס להעניק לבוגרים כלים מעשיים ותיאורטיים על מנת לעבוד בבטחה בגובה באתרים השונים, במוסדות וארגונים. הקורס מדריך עבודה מתנהל בפיקוח מלא של משרד התמ"ת.

מה כולל קורס מדריך עבודה בגובה?

בקורס מדריך עבודה בשטח נלמדים נושאים תיאורטיים ומעשיים. הקורס מתמקד באתר עבודה מיוחד אשר מאפשר לתלמידים לתרגל את הנושא בפועל בשטח. וכך למעשה מתנסים התלמידים בעבודות גובה שונות. בין הנושאים הנלמדים בקורס מדריך עבודה בשטח תלמדו מבוא לעבודות בגובה, תקנה 48 א 2, עבודה על סולמות, משטחי עבודה, גגות, גגות שבירים ותקרות, פיגומים נייחים, פיגומים עצמאיים, פיגומים ממוכנים, פיגומים ניידים, מקום ממוקף, במות הרמה, סל הרמה, כללי בטיחות וזהירות ועוד.

מהי מטרת קורס מדריך עבודה בגבוה?

מטרת הקורס מדריך עבודה בשטח היא להכשיר את הבוגרים לעובדות שונות בגובה של מעל 2 מטרים בבטיחות רבה, וזאת בהתאם לדרישות החוק. ככל שתלמידים בקורס זה ילמדו את שיטות הבטיחות כך ימנעו תאונות מיותרות בשטח העבודה וניצלו חיי אדם. התלמידים מתנסים במהלך הקורס בשטח באופן מעשי וצוברים ניסיון להצעות עבודה בהמשך.

למי מיועד קורס מדריך עבודה בגובה?

הקורס מיועד לעוסקים בעבודה בגובה, לגולשי מעטפת, מטפסים על סולמות, במות, גגות ועוד. הקורס פונה בעיקר לאחראים על בטיחות וזהירות, למנהלי עבודה או לכל מי שעוסק בעבודה בגובה והוא בעל ניסיון של שנתיים לפחות בתחום, בהתאם לתקנה 48 א-2.

כמה זמן נמשך קורס מדריך עבודה בגובה?

הקורס מדריך עבודה בגובה נמשך חמישה ימי לימוד, בהם הלימודים הם אינטנסיביים ביותר ובמתכונת חד שבועית.

מהם תנאי הקבלה לקורס מדריך עבודה בגובה?

לימודי הקורס מכשירים את המדריכים לעבודה בגובה ומיועדים לממוני בטיחות , מנהלי עבודה ועובדים עם ניסיון מתאים של שנתיים לפחות בעבודה בגבוה. מדריך עבודה בגובה על מנת להתקבל לקורס יש לעמוד בתנאי הקבלה בתקנה 48 א בתקנות הבטיחות לעבודה.

תעודה בסיום הקורס

ביום הקורס לאחר שעמדו בהצלחה בכל דרישות הקורס, וכן מעבר מבחנים חיצוניים מקבלים הבוגרים תעודה מדריך עבודה בגובה מוסמך, מטעם מוסד הלימודים ובאישור משרד התמ"ת. תעודת הסיום היא למעשה ההוכחה לכך שהבוגר יכול לעסוק בתחום העבודה בגבוה ולהיות מדריך מוסמך לעבודות השונות בשטח.

מהן אפשרויות התעסוקה לאחר סיום הקורס?

אפשרויות התעסוקה בתום הלימודים הוא בארגונים, מוסדות שונים בהם נדרשות עבודה שונות בגבוה. כך שאפשרויות התעסוקה בתחום הם נרחבות ומגוונות, ואין כמעט מוסד או ארגון שאינו זקוק לעבודות בגבוה.

כמה מרוויחים בתחום?

מדריך עבודה בגובה מרוויחים משכורות יפות בהחלט, הרבה מעל שכר המינימום ולעיתים גם מעל השכר הממוצע במשק. השכר יכול להשתנות בין מוסד לימוד למוסד לימוד, בהתאם לוותק ובהתאם לרמה המקצועית של המדריך, וכן תוכלו להקים עסק עצמאי ולהגיע לסכומים יפים אם תדעו למשוך מספיק לקוחות.

קורס מדריכי עבודה בגובה במרכז הארץ פותח בפניכם מסלול לקריירה מצליחה בענף הבניין והתשתיות, ומאפשר לכם לא רק לפרנס את עצמכם בכבוד אלא גם לבצע שליחות למען בטיחותם של עובדים בענפים אלה ולמען הסובבים אותם.

קורס מדריכי עבודה בגובה במרכז

הדרכת עבודה בגובה הוא תחום מקצועי עם המון אחריות כלפי המאומנים. לא כל אחד יכול ולא כל אחד רשאי להדריך בנושא עבודה גובה, ולשם כך דרושה הסמכה במסגרת הכשרה מקצועית ורשמית של קורס מדריך עבודה בגובה. קורס זה כולל בתוכו נושאי לימוד שנקבעים על ידי משרד התמ"ת, וגם ההסמכה בתום הקורס היא של התמ"ת.

מי יכול ללמוד קורס מדריך עבודה בגובה?

קורס מדריך עבודה בגובה אינו דורש יכולות מוקדמות ספציפיות, ולכן כל אדם שסיים 12 שנות לימוד יכול להתקבל ללימודי הקורס ולהפוך למדריך עבודה בגובה. מאחר ובמסגרת הקורס נלמדות טכניקות עבודה פיזיות, הקורס אינו מתאים לכל גיל, אך יכול להתקבל אליו ולעבור אותו בהצלחה כל אדם בריא ובכושר.

מהם חומרי הלימוד הנלמדים בקורס?

במסגרת קורס מדריך עבודה בגובה לומדים התלמידים על נושא הבטיחות בשני מישורים שונים: בטיחות העובד עצמו ובטיחות הסובבים אותו. סביב זה, לומדים התלמידים מהם הכללים שעל פיהם יש לפעול בגובה תוך שמירה על בטיחות כלל המעורבים. במסגרת זו, לומדים התלמידים על אמצעי בטיחות שעומדים לרשותם, החל מנעליים גבוהות, קסדות וכפפות עבודה עבות ועד רתמות, עוגנים, יתדות, חבלים, מעצורים וגלגלות המיועדים כולם לשמש כאמצעי בטיחות בשעת חירום, ולעיתים לאפשר את העבודה עצמה.

כמו כן, לומדים התלמידים על האמצעים העומדים לרשותם לצורך אבטחת כלי העבודה שלהם, לרבות נרתיק אישי בו מונחים כל הכלים כשכולם מאובטחים אל הנרתיק כך שגם במקרה נפילה של כלי, הכלי נותר מאובטח לנרתיק.

קורס מדריך עבודה בגובה איפה מתחילים ?

מעבר לכל זה לומדים התלמידים על חשיבות נושא הבטיחות ועל האופן בו עליהם להתייחס לנושא הזה בתוך שגרת העבודה. התלמידים לומדים על הקושי שבשמירת הבטיחות בתודעה, ועל האופן בו יש להטמיע את נושא הבטיחות בפעילות המקצועית עצמה, על מנת שלא להיקלע למצבים מסוכנים מבלי להיות מוכנים להם מראש.

כמובן שאת כל זה לומדים התלמידים מנקודת המבט של המדריך, וכיצד עליהם להעביר את הדברים לתלמידים שלהם על מנת להטמיע בהם את כל החומר הנדרש. על כן, כולל הקורס גם הכשרה בתחום ההדרכה, לימוד בניית מערכי שיעור, העברת שיעור, עמידה מול כיתה, שימוש בעזרים פדגוגיים ועוד.

קורס מדריך עבודה בגובה

האם ניתנת הסמכה מיוחדת למי שמסיים את הקורס?

התשובה היא בהחלט כן. בוגרי קורס עבודה בגובה המעובר על ידי מדריך עבודה בגובה מקבלים תעודת סיום המסמיכה אותם מטעם משרד התמ"ת להעביר הדרכות לעובדים בגובה. קורס זה הוא קורס כללי וגנרי ומאפשר הדרכות בכל מקצועות הגובה, לרבות טיפוס על עמודים, שימוש במנופים, עבודות בנייה בגובה וכדומה.

אם אתם מחפשים מקצוע מאתגר וחשוב, קורס מדריך עבודה בגובה יכול להיות הקורס בשבילכם. במסגרת הקורס תלמדו את כל הנושאים הנדרשים על מנת להעביר הדרכות לעובדים בגובה, ותזכו להסמכה הנדרשת שתאפשר לכם להתחיל לעבוד מייד עם סיום הקורס.

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!