מנהל עבודה בבניה

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

מנהל עבודה הוא איש מקצוע שמגיע לשטח ומעורב בשלבים שונים של פרויקטים בענף הבניה. מבחינת אנשים פרטיים, מעורבות צמודה של המנהל היא לעיתים התנאי החשוב ביותר להצלחת הפרויקט ולעמידה בלוח זמנים.

תפקידו של מנהל עבודה בבניה

מנהל עבודהלעיתים יכול להיות גם  מדריך עבודה בגובה בכל ענף הוא איש מקצוע בעל הסמכה מתאימה וניסיון רלוונטי. הניסיון הקודם מאפשר למנהל לזהות סיכונים, נקודות תורפה בטיחותיות וכשלים ובמקרים מסוימים הוא גם אחראי על עמידה בלוח זמנים ובמסגרת התקציב. בתוך כל, מנהל שמתמחה בעבודות בניה למשל צריך גם לדעת כיצד לעודד שיתוף פעולה בין נותני שירותים ובעלי מקצוע. זהו מאפיין ייחודי של עבודת המנהל והוא בולט בעיקר על רקע פרויקטים של בניה עבור לקוחות פרטיים.

מדוע לקוחות פרטיים צריכים מנהל עבודה בבניה?

לקוחות פרטיים זקוקים למעורבות צמודה של מנהל עבודה. ראשית, מנהל העבודה מייצג את הלקוחות באתר הבניה והוא זה שמתנהל מול נותני השירותים ואנשי המקצוע ברמה היום יומית. מבחינת הלקוח, העסקת המנהל היא כלי להבטחת יעילות הפרויקט ולחיסכון בזמן ובכסף. שנית, למנהל עבודה יש רקע מקצועי שאותו אין ללקוח.שנית,  בנוסף הוא מתפקד כנאמן בטיחות באתר הבניה…..." כאשר לוקחים בחשבון את המורכבות של פרויקטים בענף הבניה, מבינים מדוע מדובר ביתרון משמעותי.

כך הידע של מנהל עבודה מסייע לפרויקטים בענף הבניה

הידע של מנהל העבודה מסייע ללקוחות ואנשים פרטיים. רוב האנשים הפרטיים לא מבינים מה נדרש על מנת להפוך תכניות אדריכליות למציאות, או מה צריך לעשות על מנת לקבל היתר בניה מהרשויות. במקרים אלו, מנהל העבודה הוא נציג הלקוח שנמצא על הקרקע ורואה את התמונה המלאה. בטווח הארוך, המעורבות של המנהל היא לעיתים קרובות הדבר היחיד שמבטיח את המשך ביצוע הפרויקט ואת השמירה על התקציב.

התכנון והביצוע מאחורי הבניה המודרנית

הבניה המודרנית שונה מהבניה המסורתית בכך שהיא משתמשת בחומרי גלם חדשים וטכנולוגיות מתקדמות. מבחינת מנהל עבודה, המשמעות היא שאין מקום לפשרות. מנהל עבודה מיומן יישאר עם אצבע על הדופק ויעדכן את הלקוח לגבי חומרים ושיטות שמתאימים לו. בתוך כך, מנהל העבודה יכול לתכנן את תהליך הבניה באופן שמשרת את הלקוחות. כאשר מנהל העבודה עושה זאת באופן מקצועי, הוא יוצר סביבה פורייה ומגדיל את הסיכוי לפרויקט מוצלח.

ניהול צוות ואנשי מקצוע

את עיקר פרויקט הבניה מבצע בפועל צוות של אנשי מקצוע. עם זאת, הדרך להניע עובדים לפעולה היא באמצעות ניהול מסודר. בסופו של דבר, האופן שבו מנהלים את הצוות ואת אנשי המקצוע הוא זה שקובע איך ייראה המיזם, האם הוא ייצא לפועל לפי התכנית וכמה השקעה הוא ידרוש.

נציגי אגס הנדסה ופיקוח מכירים מקרוב פרויקטים בענף הבניה ומזמינים אותך לפגישת היכרות ללא התחייבות. בשיחת טלפון אחת

 

מנהל עבודה בבניה

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!