מדריך עבודה בגובה משכורת

בטיחות העובדים היא החשובה מכול! אל תתפשרו ותנו להם את הטוב ביותר!

לחידוש הדרכות בגובה, חייגו למספר:

כשבוחרים להיות מדריך עבודה בגובה משכורת הוא בהחלט שיקול לגיטימי בבחינת התחום, ובהיבט הזה אתם לא צריכים לדאוג. מעבר לכך, יש שיגדירו את המקצוע כשליחות לכל דבר ועניין, במיוחד לאור היכולת של כל מדריך בתחום זה להציל חיים על ידי הדרכה נכונה ומוקפדת של עובדים המעבירים את ימי העבודה שלהם תלויים בין שמים וארץ.

כמה מרוויח מדריך עבודה בגובה?

כאמור, בבחירת המקצוע מדריך עבודה בגובה משכורת הוא נושא חשוב שיש לבחון על מנת לוודא שמדובר במקצוע שיכול לפרנס אתכם היטב ואולי אף מעבר לכך. בהיבט הזה כאמור, אין לכם מה לדאוג. קשה להצביע על רמת שכר אחת שמשקפת את כל התפקידים שממלאים מדריכים מוסמכים בתחום זה, אך לחלוטין מדובר ברמה רחוקה מאוד משכר המינימום ולרוב אף גבוהה יותר מהשכר הממוצע במשק, לעיתים גבוהה הרבה יותר, לפרטים אודות ציוד הנדרש לעבודה בגובה לחץ כאן.

רמת השכר שתרוויחו כמדריכי עבודה בגובה תלויה מאוד באופי העבודה שתבחרו לבצע. אם תבחרו להיות מדריכים עצמאיים, ולסגור הדרכות באופן עצמאי מול חברות בנייה ותשתיות, תוכלו לייצר רווחים נאים מאוד, בהתאם למספר הלקוחות שתמצאו ותוכלו לשמור אצלכם. אם תבחרו לעבוד כשכירים במקום עבודה מסודר, תוכלו ליהנות משכר נאה, גבוה משמעותית משכר המינימום, אך כמה גבוה זה כבר עניין שתלוי במקום העבודה עצמו, בהיקף העבודה בו ובסוג הלקוחות שהוא משרת.

כשכיר מדריך עבודה מרוויח 10,000 עד 14,000 שח ברוטו

כעצמאי לוקחים להדרכת 10 עובדים בגובה כ 1500 שח לקבוצה ליום הדרכה מלא, כמובן שנדרשות יכולות שיווק שלא לכולם יש בכדי להשיג עבודה

מדוע נחשב המקצוע גם כשליחות?

כאמור, להיות מדריך עבודה בגובה היא שליחות לכל דבר ועניין. מדי מספר שבועות אנו שומעים על פועל שצנח אל מותו מגובה רב בגלל שלא הקפיד על כללי הבטיחות, או שלא קיבל את התמיכה הנדרשת מהמעסיק שלו על מנת לשמור על בטיחותו בגובה. ללא שום ספק, לו היה עובד כזה עובר הדרכה מקצועית והכשרה תקופתית שהייתה מרעננת את נושא הבטיחות בזיכרונו ומטמיעה אותו אל תוך התפקיד עצמו, היו חייו יכולים להינצל.

אז אולי לא תדעו על מישהו ספציפי שהצלתם את חייו, ואולי יבוא אליכם עובד באחד השיעורים ויספר לכם על כך שמה שלימדתם אותו בשיעור שעבר הציל את חייו ברגע האחרון, אבל ללא שום ספק, בבחירת מקצוע מדריך עבודה בגובה משכורת הוא עניין חשוב, אך השליחות המקצועית והמוסרית חשובה לא פחות, אולי יותר.

את רמת השכר שתוכלו להרוויח כמדריכי עבודה בגובה, יהיה עליכם לברר במקום העבודה הספציפי שבו תבחרו לעבוד. מה שאפשר לומר כבר עכשיו ושנכון לכל אדם הפונה לכיוון זה הוא, שמדובר במקצוע מכובד ומוערך, שהמשכורת עבורו נחשבת לטובה בשוק ולבטח גבוהה משמעותית משכר המינימום. בגיוס מדריך עבודה בגובה משכורת הוא נושא שצריך להיסגר כבר בהתחלה, כך שתוכלו די מהר להבין מול מה אתם עומדים, ואם זה לא ממש יספק אתכם, תוכלו תמיד לפנות לכיוון של מדריך עצמאי.

 

מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!